• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Lana

jaa vi ses snart jag ska göra en ny tråd nu så testar vi hur det funkar!

Trevlig midsommar på er alla!

vad har ni för planer?

• Lana

http://www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/augustimammor-08-359

här är länken till vår mer privata tråd.

det fanns lite "regler" att välja mellan.jag valde att någon medlem i gruppen alltid måste godkänna en ny medlem,spelar ingen roll vem av oss som gör det.

tråden syns inte i det allmäna forumet.

och hmm...jo bara vi kan skriva i det.eller hur det nu var,jaja teflon minne

Välkomna!!!!

• tessiej

Trevlig midsommar allihopa. Som det verkar nu blir det nog ingen Göteborgsresa för oss i sommar :( vi har inte bestämt oss helt hundra vad vi gör i sommar än.. skulle det bli så att vi far till Göteborg så får ni veta det!

Jag har nu ansökt om medlemskap i den "privata" tråden..

Ebba 080805 & Iza 101115
  • Kvack

Jag har också ansökt om medlemskap i privata tråden.

Vilka här inne har bilddagboken eller dayview som den heter nu? Jag har och vill gärna få se era om det går bra. Jag heter idasmamma på den. Vad heter ni?

• jeng

Och har vi otur så missar vi Göteborgsträffen, för det går vattkoppor på ungarnas dagis... Dom har haft sista dagen idag, och nu åker vi ju på semester. Får väl hoppas att det inte kommer mitt under semestern, men det vore ju inte otroligt...

• Mevea

Kvack: har det, men har inte uppdaterat på åratal känns det som .-D Kanske skulle ta tag i det där...
    Jag tror jag har lösen på min med, får kolla upp det

Glad midsommar önskar jag er alla

När vet man om man är med i gruppen då? Skickas det ett mail eller nåt då? 

• Lina S

Ja det undrar jag också!

Fast barnen kanske barnen kanske inte får så mycket besvär av sina koppor. Nu vet jag ju inte hur det är för de andra, men jag vill mer än gärna att mina ska få vattenkoppor så jag hade gärna träffat dig ändå!

Glad midsommar alla!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Lana

ingen aning hur man får veta att man är men men kan skvallra om att ni som ansökt är med nu

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11