• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

Elias sitter vidare blir stadigare för varje dag och blev 6 månader 8:e juni
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • Lina S

Rimfo - jag brukar också springa tidigt på morgonen, det är underbart, lugnt och skönt! Nu går jag snart på sommarlov, men Steve jobbar ju ett tag till så jag ska försöka springa på morgnarna innan han sticker till jobbet!

Tintin var jättefint och passar bra med de andra namnen. Jag har inte heller några problem med när namnen börjar på samma bokstav. Jag klär ju mina killar i likadana kläder ibland, det tycker många är jättetöntigt, men jag tycker att det är gulligt speciellt när de går och håller varandra i handen Hjärta

Är i Falkenberg i helgen hos min svärfar. Steve och han är ute och golfar nu och barnen sover. Funderar på en tur till G-kås imorgon men jag vet inte om jag vågar, tänk om det är jättemycket folk....

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Vilda Tiger

Idag gifter sig min bästa vän Veronica och jag har suttit vid datorn nästa hela veckan för att ordna med allt, då jag är värdinna på bröllopet. Men nu ska allt vara klart, barnen är hos farmor och farfar sedan en halvtimma, vi ska bara backa det sista och sedan styra kosan mot Lysekil. Sedan bor vi kvar där på hotell inatt och imorgon är det min och Marcus förlovningsdag så den får vi fira i Lysekil, härligt nog. Jag har sett så mycket fram emot den här helgen, det ska bli så fantistiskt roligt!

Ha en fin helg, alla!

• Rimfolina

Lina: I så fall är jag också töntig, jag kan t.o.m. matcha mina barn ibland. Jag tycker att det är praktiskt om man är bland mycket folk, det syns vilka som hör ihop.

Har sett en räv på morgonens springtur. Sprang 2,5 km med en jättelång uppförsbacke, klädde av mig och hoppade i en sjö, torkade lite i solen och vinden, klädde på mig igen och sprang hem. 17+15 minuter, bästa tiden i år men det kanske inte räknas när jag "vilade" på mitten.

• Mevea

VT: vad kul! Hoppas det blir uppehåll  

Rimfolina och Lina S: väldans vad ni är hurtiga då Låter ju jätteskönt att få komma iväg så på morgonen!

Jag klär inte mina barn i matchande kläder (tycker inte det är löjligt, bara när man gör det med tvillingar). 

• KaOl

Sådär ja - hotell bokat till Göteborgshelgen.. )). Ska bli så kul att träffas! Bara synd att inte alla kan komma (fullt förståeligt!)
    Kram!!

• Lina S

VT - hoppas ni hade en härlig kväll igår!
    Grattis på er bröllopsdag Hjärta

Rimfo - skönt med ett dopp. Själv skulle jag inte orka kränga av mig alla kläder, min tighta sprotbh är ju skitjobbig att få av haha. Men idag sprang jag ju längs Skrea strand i Falkenberg, en jättelång fin sandstrand så lite sugen blev man ju i värmen

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Rimfolina

Lina: Skrea strand... Är det där de hade kollo förr i tiden? Min gammelfaster har bott där så i Skrea har jag varit.

KaOl: Härligt, ska bli så kul att ses!

Läste just min mening om att matcha syskon. Jag menar alltså att t.o.m. jag och barnen matchar, inte att t.o.m. JAG matchar mina barn... Om ni fattar vad jag menar. Det lät inte så självklart när jag läste det nu.

• Vilda Tiger

Rimfo
    Jag tolkade på det felaktiga sättet först. Haha!

Lina
    Förlovningsdag. Bröllopsdagen kommer i juli.

Det blev en jättelyckad dag igår! Idag har vi strosat runt i Lysekil och mått bra. Jag gick i solglasögon, mitt pucko, så ni kan ju gissa hur jag ser ut i ansiktet nu... Ser ut som jag har vita glasögon ovanför en tomatnäsa.

• tessiej
    Saliva123 skrev 2011-06-09 23:27:25 följande:
    Luz: blir nyfiken, vars tränar du? Vi flyttar upp om två veckor o efter sommaren blir det väl art köpa kort nånstans. Iksu kanske...
    Jag vet att du skrev frågan till Luz men jag kan tipsa dig om dessa träningställen i Umeå.
    Iksu är bra men även usm mitt i stan har bra utbud :) sen finns Träna på tegsidan som jag också hört bra om. Funderar att till hösten skaffa kort där då träna ligger närmast från mig..
    Ebba 080805 & Iza 101115
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11