• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

ja e ju inte med

Lana skrev 2011-06-23 21:38:13 följande:
    ingen aning hur man får veta att man är men men kan skvallra om att ni som ansökt är med nu
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • Lana

carina,jag startade den 10 imrose så det är jätte många som inte är med än

• Mevea

Man får ett pm om godkänt så nu vet ni

• Mevea

Det vore ju rent praktiskt om barnen fick vattkoppor nu innan jag började skolan... 0

• Mareldsbarn

Nu har även jag ansökt om medlemsskap :)

Glad midsommar till er alla! VI kör den lugnaste på länge. jag har avbokat ett flertal vänner då suget inte funnits på att delta i deras firande i år. LIte märklig känsla i år är det allt. Julia och jag skall dock mysa hela dagen och hennes pappa jobbar dubbelpass idag men kikar förbi på en midsommarlunch så nu står vi och gör tårta. Det har julia bestämt -en godistårta! Själv jobbar jag imorgon så det känns gott med en softdag idag :)

Hoppas ni får en bra dag allihopa! Och jag längtar tills vi ses i början på juli! SKa bli så kul!

• KaOl

Jucea: Måns har ju haft vattenkoppor, så för vår del går det oxå bra om ni kommer även om kidsen är prickiga!

Ska bli kul att träffas!!

Ansöker i gruppen nu!

• Saliva123

Har också ansökt nu

Luz: låter najs! Älskar också att svettas o ta ut sig när man tränar. Är just nu i så jävla dålig form bara. Planen är att ta tag i mig själv nu i sommar. Ingen har fått jobb så får du nys om bra lärartjänster så hojta!

Nu är vi på plats i huset i Umeå!! Efter lång tid av slit. Fy vad mycket det har varit. Och två små sjuka och trotsiga barn på det. Beata har tyckt att det varit jöttejobbigt på slutet, konstigt nog är det många som inte tänker på att hon faktiskt bara är knappt tre år och frågar massa om hur det känns att flytta och hur ledsna de är över det och vad de kommer att sakna henne. Hon verkar ha tagit det jöttehårt och känns skuldbelagd. Vill sova hos oss, inte lämnas osv. Men nu är vi här o ska jobba stenhårt m hennes rum idag när hon är på 4H gård m mormor o morfar så ska hon få komma o se sitt fina rum ikväll m sina saker o sin säng osv. Blir ba att landa! Trevlig helg alla!

• luzorsus

2 veckor kvar tills semsteroch redan nu vet jag att det blir övertid helgen som kommer...bara att bita ihop och köra på,snart är ledigheten här!!
    Har avrit och hojjat 18,5 km idag,otroligt skönt.
    Har just tagit ut en rabarberpaj ur ugnen som ska avnjutasnu,hoppas ni alla haft en skön midsommar! 

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11