• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Kvack

Men vilken otur ni har med magsjuka. Tycker riktigt synd om er. Kram.

Nu ska jag åka in till Örebro och få oljemassage :)

• Mevea
    Kvack skrev 2011-05-25 08:47:53 följande:
    Men vilken otur ni har med magsjuka. Tycker riktigt synd om er. Kram.

Nu ska jag åka in till Örebro och få oljemassage :)
    Ja, fattar inte att man kan ha så mycket magsjuka!

Men gud vad skönt det låter mer oljemassage! Vill också ha  
  • 3 barns mamma84

Tyvärr blev det inte av med denna graviditet så elias fick ingen syskon iår

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • Kvack

Det var superskönt med massagen. Sambon blev så avundsjuk så han gick iväg och fick massage han med :)
    Nu ska jag snart iväg på fotbollsträning med Rasmus. Han har sin kompis Liam här just nu och Ida har sin kompis Ida här. Dom blir snart hämtade och sen så ses vi vid fotbollsplanen. Pojkarna spelar fotboll tillsammans.

• Saliva123

Kvack: lät härligt m massage! Skoj m Ida o Ida

Assar börjar hämta sig nu efter sin lunginflammation. Han var riktigt jäkla dålig o vi blev kvar på sjukhuset i två dagar då han fick sond i näsan o inhalera var tredje timme. Det var jättejobbiga dagar men nu har man nästan glömt hur sjuk han var o hur det kändes. Nu kvittrar han o verkar må ungefär som vanligt! Ska på utflykt idag m fyra grannfamiljer då hela områdets alla förskolor är stängda för planering. Blir skoj för både vuxna o barn tror jag! Ha en bra dag o trevlig helg!

• Rimfolina

Saliva: Vad kul det lät! Skönt att Assar mår bra nu!

Vi ska på kosläpp hos min ¨pappa med hela förskolan på måndag, jag hoppas på fint väder för vi ska ha picnic på mina föräldrars altan efteråt.

• Mevea

Rimfolina: hoppas ni får fint väder då

Saliva: vad skönt att den pärsen är över!

Här verkar magsjukan vara på väg över...

• Lina S

Sthlm - jag har inte läst på ett tag, så jobbigt med Milo. Hur har det gått? Elliot har också op. polyper men det gick fint. Men mandlarna är ju lite större ingrepp. Det är så jobbigt när de inte mår bra de små liven

VT - 1 år, du skojar. Jag hänger inte med alls. Men å andra sidan så var det ju ungefär ett år sedan vi träffades och du och Lana var höggravida Kommer inte känna igen dig i sommar haha
    Är det något speciellt med dina chokladbollar? Har inte koll på hur man gör vanliga, men är det inte ungefär det samma? Jag är bara nyfiken

M - skönt att Ask går på toaletten nu. Sam vill fortfarande varken gå på pottan el toaletten. Men det kommer väl så småningom får jag hoppas Han har 4 mån kvar till Elliots ålder då han släppte blöjan!

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Saliva123

Mevea
    Ja fy det var riktigt jobbigt för hela familjen!

Rimfo
    Det blev en jättemysig dag m getter, grisar, kaniner, hästar, lekpark o picknick. Höll på strypa ungen innan vi kom iväg bara Beata är inne i en riktig trotsperiod o leker fröken tvärtemot, dygnet runt. Lite påfrestande... Försöker komma ihåg att det är jobbigt för henne med flytten o allt som inte är som vanligt, men det är svårt när minsta lilla grej blir konflikt om man inte aktar sig Kosläpp m förskolan lät ju också underbart! Slapp ni skurarna?

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11