• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • Rimfolina

luz: Ja, det var härligt!

Lana: Kändes bättre än att ligga och sucka över en snarkande make och diverse jobb...

• Vilda Tiger

Rimfo
    Haha! Jag hade aldrig kommt på tanken att ge mig ut vid fem på morgonen. :-P Men det handlar ju om att jag måste planera in allt sånt två timmar före det sker för diabetesens skull. Duktigt av dig, iaf! Hoppas det skingrade tankarna lite.

mOe
    Jag gillar Tintin! Och jag gillar när syskon har namn som börjar på samma namn -tycker det klingar så sött. Inte nördigt alls.

• Rimfolina

VT: Ja, det är klart, du kan inte vara riktigt lika spontan med motionen... :-/

m0e: Jag tycker också att det var gulligt med Tintin. Och har man redan två på T, varför inte en tredje? Jag ville gärna ha barn på olika bokstäver men det är för att jag vill kunna märka grejer med initialerna utan att blanda ihop dem... Jag är ibland löjligt praktisk.

• luzorsus

Idag blev det Bodybalance en timme,lugn träning jämfört med grårdagens Och pga det fina vädret körde vi ute på deras trädäck ute i solen...apskönt var det!

• Kvack

Hej igen. Har varit ute i solen med barnen hela lördagen och söndagen. I lördags var vi till spontanparken här där dom har fotbollsplan, skatepark, plaskdamm och stora grönytor. Vi hade med grilen och grillade där och badade och spelade kubb hela dagen. Det som var ännu roligare var att min systers barn kom dit och var där med oss och spelade o plaskade. Dom är 22 och 23 år :) Den ena hade med sig sin flickvän om är här och hälsar på.

Och idag var vi iväg till Rala och barnen badade i pool. Thomas (sambon) brukar vara där och hjälpa till och jobba på sommaren. Han har jordgubbsförsäljning och har nyss startat upp med hallon också. Nu har vi nyss kommit hem och då ska Thomas och några till åka och fiska. Dom tog med sig Hampus ( största sonen) så han blev jätteglad för han älskar att åka och fiska. Nu blir det kvällsmat.

• Saliva123

Luz: blir nyfiken, vars tränar du? Vi flyttar upp om två veckor o efter sommaren blir det väl art köpa kort nånstans. Iksu kanske...

• 3 barns mamma84

Nu har jag en 6 åring

Jag gjorde en hello kitty / jordgubbstårta haha cool vah jag ritade själv en hello kitty med galyr hihi det gick jätte bra och 16-17 barn hos oss med

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84

Amadeus stora pojken alla blir så impade att han är så stor ser ju ut som en 4 åring redan här försöker han göra ett hjärta också och börjar dagiset 1 aug med

Språk danska svenska och finska inte illa inte

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11