• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11
  • 3 barns mamma84

Amadeus blev blöjfri när han va 2 år och 2 månader gammal. Det tog bara en helg och han va fri det var spring till toalettet i kiss o bajs men visst händer kiss olyckor men då är han ute i leker. Om vi är i mataffären säger han mamma måste kissa och håller i snoppen benen i kors och då springer vi ut tar av honom byxorna och håller honom upp och han kissar. Rolig pojk. Sen har varken Ebba eller han varit intresserad av pottan

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • BebisVagga

3e försöket till ett syskon....
    fan vad sex e tråkigt

• 3 barns mamma84
    BebisVagga skrev 2011-07-08 10:09:41 följande:
    fan vad sex e tråkigt
    Snart så smäller det och du får en som bosätter sig i sin mage 3:e försöket är ingenting hihi
    Bara se till att krydda sexet lite och inte bara ha sex då man ska ha bebis det blir jobbigt. 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ mamma84.bloggagratis.se/
  • Lana
    BebisVagga skrev 2011-07-08 10:09:41 följande:
    fan vad sex e tråkigt
    försök  att se det som något kul,inte som ett måste eller en produktion.det blir SÅ jobbigt då.!
  • BebisVagga
    Lana skrev 2011-07-08 10:35:12 följande:
    försök  att se det som något kul,inte som ett måste eller en produktion.det blir SÅ jobbigt då.!
    ja men hur,, haha,,
  • Lana
    BebisVagga skrev 2011-07-08 14:09:46 följande:
    ja men hur,, haha,,
    vet precis hur du känner då jag gjorde samma då vi skulle "producera" Joel men efter ett tag såg jag hur jobbigt med blev.att vi SKULLE ha sex,äglossning osv osv.så efter tre månader la jag ner det och allt blev mycekt bättre.ient för att det tog sig jätte fort efter det men vi mådde bättre.
  • sthlmstjejen

Bv: Hoppas att du blir gravid fort.. men är det så trist att ha sex?? Kan jag inte förstå Dessutom är man ju bara fertil ett visst antal dagar i månaden, så sexa på då!

• Kesso

Hej på er alla här!
    Nu var de tlängesedan jag tittade in här och skrev. Är ju mycket på fb. i stället. Men glömmer er inte här.

Bv:  Vad surt för er. Har själv aldrig haft de problemen. Mina tre har ju gått fort. Hoppas verklign de tar sig snart. Lycka till!

Jaha, då så är vi snart med om en träff för alla er som kan i gbg. Va dkul de ska bli att träffa er som kunde. Nu väntar jag med förväntningar.

Vi som inte ses får ha det så bra. Trevlig sommar och semester önskar jag er.

• Kvack

Ha det så trevligt på träffen. Här hemma har vi kalas för sambon som fyller år idag.

• Kesso

vad trevligt de var på träffen. Förstår att ni hade en trevlig kväll också. De här måste bara bli igen.

• Kesso

Hej alla! Oj! Vad dött de va rhär. Trodde den här tråden var i gång. Då behöver inte jag känna mig dum som inte skrivit här. Har ju endel av er på fb. men nu så såg jag att flera var med där och har gått in o vill bli vän med några av er till. Har ni startat en ny tråd så vill gärna jag vara med.
    Ha de bra alla!

• Vilda Tiger

Kesso  - det finns en ny tråd! Lana sa att hon bjöd in dig till den, men det måste ha blivit något fel då. Ska se om jag kan lösa det... det är en privat tråd.

Lyckeli och Benjamin - mina solar!
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 11