• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • star67
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 17:22:12 följande:
    Här hade de rea på Fix-overallerna, och på orange jacka, men inte på de rosa och blå jackorna.

Vad är stjärnjeans? Kom på att jag glömde att utnyttja min rabattkupong på 50:- så jag får nog ta en sväng till sta'n imorgon också.
    de rosa vi hade bara 2 st kvar kanske därför stl 116, 92
  • Flickmamma
    Smilla75 skrev 2011-01-21 17:09:28 följande:
    Jag fick tag i stjärnjeansen för 37,50 kr!
    åhhhh!!!!!!!vill ha!
  • ZZ12

Fanns nästan ingenting i 98/104 (som var fint) till pojk på min lindex

Däremot mkt på dam!  Massa fina toppar, som redan var sänkta till 50:-!  blev nu 25:-!!!
    Stickade tröjor för 70-90:-, kalas!!

Sökte dock bra vinteroverall till nästa säsong på lindex i stl 98/104, men bara ett par stl i stl 80 fanns ...
    Däremot hade Coop halva priset på deras Friendsoverall, som fick bäst-i-test 2009, kostade nu 349:- så det får nog bli en sådan.  Eller tror ni det blir halva-rea priset där snart...??? 

• xmari

Fattar verkligen inte hur det kommer sig att bara vissa får sms:et. Brukar få från Lindex men såklart inte nu.

• emme 86

Nu i eftermiddag så var jag o sonen iväg till Lindex o shoppade lite.
    Fick köpt 1jeanstunika, 1grön tunika med en stoor vid krage och 1bh till mig, 2par shorts, 2t-tröjor, 1par byxor och strumpor till pojken till den nätta summan av 212:-, ord pris 1382,50:-!
    Det var lite dåligt med kläder till pojkar tycker jag men jag är nöjd ändå.
    Bästa klippet var jeanstunikan som jag betalade 25:- för, ord 399:-!

• Wailea

Coop brukar väl ha halva rea priset så småningom...

Håller med om att det var en försämring att skicka ut SMS från Lindex då det kryllade av folk mot annars när ingen riktigt kommit på det från början mer än vi här  

Fyndade ändå en hel del så det var värt besöket Ska fixa en bild i helgen!! 

• HugoochVilma
    xmari skrev 2011-01-21 19:53:34 följande:
    Fattar verkligen inte hur det kommer sig att bara vissa får sms:et. Brukar få från Lindex men såklart inte nu.
    Kan messa dig om du inboxar ditt nummer bara! Men dåligt är det av Lindex...
    ZZ12 skrev 2011-01-21 19:49:16 följande:
    Sökte dock bra vinteroverall till nästa säsong på lindex i stl 98/104, men bara ett par stl i stl 80 fanns ...
    Däremot hade Coop halva priset på deras Friendsoverall, som fick bäst-i-test 2009, kostade nu 349:- så det får nog bli en sådan.  Eller tror ni det blir halva-rea priset där snart...??? 
     Jag hoppas att Coop kommer köra halva rea... det gjorde de förra året iallafall! Fyndade då vinterskor till sonen. Tyvärr växte inte foten så mkt som jag trodde så de står oanvända, haha.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • HugoochVilma

Såhär svarade Lindex ang. halva rea på shop online:

Jenny at Lindex Customer Service, jan-21 11:00 am (CET):

Hej Emelie,

Som det ser ut nu så kommer erbjudandet endast gälla i butik.

Med vänlig hälsning 
    Jenny
    Lindex Kundservice 
    ------------------------
    Tele: 020-570 580 
    Öppettider: Vardagar 9.30-17.00

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2