• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Mineo
    Moonlight83 skrev 2011-01-22 15:38:33 följande:
    Vissa åhlens verkar redan dragit i gång med sin rea,typiskt att man inte ska till nkpg förrens på tisdag där de redan börjat.I linköping har de inte börjat med halva rean ännu. maxi har bara 50% på ord här ännu,undrar när de ska ha 75% och om de även kommer ha det på leksaker.
    vet du vilka Åhlens???
    jag har ju spanat in massor där som jag vill ha...
    Tänk om Örebro har börjat, då måste jag in o kika imorgon, men orkar inte om det inte är någon mer sänkning!
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • Scarlett77

Någon som vet när man kan förvänta sig att coop börjar med halva rea priset eller brukar dom inte ha det på kläder och leksaker? :D Inte för att jag borde köpa mer men jag är ju liksom taggad nu efter alla fynd haha

• Moonlight83
    Mineo skrev 2011-01-22 18:12:20 följande:
    vet du vilka Åhlens???
    jag har ju spanat in massor där som jag vill ha...
    Tänk om Örebro har börjat, då måste jag in o kika imorgon, men orkar inte om det inte är någon mer sänkning!
    Norrköping är det enda jag vet med säkerhet då en kompis var där i går.Kanske är fler som har koll på sin stad?
  • Shea 1

På Åhléns i Karlstad började 1/2 rean i torsdags.

• star67
    Scarlett77 skrev 2011-01-22 17:47:00 följande:
    Den klänningen fanns på mitt lindex (trollhättan), minns inte storlekenmen tror det var 104 eller större för jag tyckte det va lite väl stort att köpa till min tjej, jättesöt är den iaf!! Dom tog 129 kr för den och halva på det då.
    ja faktiskt ganska billigt jämför med ordpris men 104 skulle passa min dotter men den som jag hittade var 110 eller 116 men ändå jag ångrat mig att inte köpte den.
  • Scarlett77
    star67 skrev 2011-01-22 19:31:51 följande:
    ja faktiskt ganska billigt jämför med ordpris men 104 skulle passa min dotter men den som jag hittade var 110 eller 116 men ändå jag ångrat mig att inte köpte den.
    Jag kom på att dom nog tog 99 för den och hälften på det, inte för att det spelar någon roll för den finns nog inte kvar ändå med tanke på vad söt den var! Dom tog 99 för alla tunikor och klänningar nästan. Gick igenom mina påsar nyss och hittade visst ett par grejjer till jag glömde bort när jag gjorde min lista haha

Men fy va dålig rean på lindex shop online är, finns ju knappt någonting till flicka iaf, har inte kollat till pojkar.
  • Mineo
    Shea 1 skrev 2011-01-22 19:21:25 följande:
    På Åhléns i Karlstad började 1/2 rean i torsdags.
    ok, jag var på mitt i torsdags och då hade de inte börjat med halva rean här... så det är om de gjorde det igår eller idag då... kanske ska ta en snabbis imorrn då
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • HugoochVilma
    Scarlett77 skrev 2011-01-22 19:39:44 följande:
    Jag har MASSOR av sådana kuponger, vill du ha några?
    åå, jag tar gärna annars! här går det blöjor som smör i solsken...
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • star67
    Scarlett77 skrev 2011-01-22 19:39:44 följande:
    Jag har MASSOR av sådana kuponger, vill du ha några?
    ja faktiskt jag skulle vilja ha 2 st eftersom jag har en libero också.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2