• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • lottalinda

I solna berätta de jag av någon anledning att jag hade handlat i en annan Lindex innan och då påstod hon att jag endast fick handla en gång på det smset och att hon bad alla radera det då de handlat. Jag blev rasande! Då måstre de ju skriva det i smset! Jag fick ju till slut halva reapriset då hon pratat med sin kollega men ändå. Sa åt henne att då skulle de i den andra butiken ha bett mig radera. Någon annan som blivit ombedd att radera smset efter ni handlat på Lindex???

• Alexi

Jag handlade på två Lindex igår, behövde inte radera sms:et och inte visa det heller, det var lindexkortet som var det viktiga att dra för att få rabatten där.

• aglili
    lottalinda skrev 2011-01-22 09:40:08 följande:
    I solna berätta de jag av någon anledning att jag hade handlat i en annan Lindex innan och då påstod hon att jag endast fick handla en gång på det smset och att hon bad alla radera det då de handlat. Jag blev rasande! Då måstre de ju skriva det i smset! Jag fick ju till slut halva reapriset då hon pratat med sin kollega men ändå. Sa åt henne att då skulle de i den andra butiken ha bett mig radera. Någon annan som blivit ombedd att radera smset efter ni handlat på Lindex???
    Jag var i två butiker I den andra lämnade jag tillbaka en sakfrån den första och bytte tillnåt annat på rea. Ingen som sa något.....
  • Jenna82
    lottalinda skrev 2011-01-22 09:40:08 följande:
    Det verkar ju helsjukt! Aldrig hört talas om! Snåla muppar!
    ***★LIAM 030603★NOVA 041021★LEIA 080602★***
  • molnen

Här behövde man inte visa smset -alla som drog sitt Lindexkort fick halvareapriset.

• Ekorrfamiljen
    Hallonmumsan skrev 2011-01-22 10:03:51 följande:
    jag har inte fått nått sms fast jag har clubkort. hur länge gällde smset? var det bara igår?
    Nej, det gäller fram till söndag, så jag gissar att deras rea drar igång för "allmänheten" på måndag.
    Smilla75 skrev 2011-01-22 07:28:13 följande:
    Detta är mjuka jeans med muddar, det är därför de är så hysteriskt populära.
    Ahaa, dååå förstår jag. Hmm, vårt Lindex har så fruktansvärt dåligt utbud så jag har inga förhoppningar om att hitta dem här iaf.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Mineo
    ZZ12 skrev 2011-01-21 23:42:08 följande:
    Ngn som har koll på om Kappahl börjat rea vinteroveraller??
    inte igår
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • Vix

Hittade en Bamseoverall hos Lindex igår. Blev billigt och bra, blev 199kr istället för 699kr Fick visa mitt sms. Var och handlade i två affärer och ingen bad mig att radera. Då skulle det ha sått att det gäller vid ett köp tycker man.

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ & bebis bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
  • Minimimoon

Är i sthlm på besök över helgen och är fortfarande shoppingsugen  Vilken Lindex och/eller Polarn har lite kvar på rean? Var precis i skärholmen och där var det väldigt utplockat.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2