Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
I solna berätta de jag av någon anledning att jag hade handlat i en annan Lindex innan och då påstod hon att jag endast fick handla en gång på det smset och att hon bad alla radera det då de handlat. Jag blev rasande! Då måstre de ju skriva det i smset! Jag fick ju till slut halva reapriset då hon pratat med sin kollega men ändå. Sa åt henne att då skulle de i den andra butiken ha bett mig radera. Någon annan som blivit ombedd att radera smset efter ni handlat på Lindex???
Jag handlade på två Lindex igår, behövde inte radera sms:et och inte visa det heller, det var lindexkortet som var det viktiga att dra för att få rabatten där.
jag har inte fått nått sms fast jag har clubkort. hur länge gällde smset? var det bara igår?
Här behövde man inte visa smset -alla som drog sitt Lindexkort fick halvareapriset.
Hittade en Bamseoverall hos Lindex igår. Blev billigt och bra, blev 199kr istället för 699kr
Fick visa mitt sms. Var och handlade i två affärer och ingen bad mig att radera. Då skulle det ha sått att det gäller vid ett köp tycker man.
Är i sthlm på besök över helgen och är fortfarande shoppingsugen
Vilken Lindex och/eller Polarn har lite kvar på rean? Var precis i skärholmen och där var det väldigt utplockat.