• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • busigsysterJenny
    Minimimoon skrev 2011-01-22 13:16:14 följande:

Är i sthlm på besök över helgen och är fortfarande shoppingsugen  Vilken Lindex och/eller Polarn har lite kvar på rean? Var precis i skärholmen och där var det väldigt utplockat.

Jag va i Sickla på Polarn i torsdas. Då fanns det mycket kvar där.
    Den polarn i Gallerian på Hamngatan hade typ ingenting kvar igår vid lunch.
    Polarn i Skanstull var oxå väldigt utplockad igår.
    Lindex vid Åhlens city (klara bergsgatan?) hade mycket kvar igår vid 13. Men det var MYCKET folk där.
    Lindex i Gallerian Hamngatan va utplockad igår.
    avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • xmari
    Minimimoon skrev 2011-01-22 13:16:14 följande:

Är i sthlm på besök över helgen och är fortfarande shoppingsugen  Vilken Lindex och/eller Polarn har lite kvar på rean? Var precis i skärholmen och där var det väldigt utplockat.

Var på Lidingö Lindex och det var kass så jag åkte till Fältöversten och där fanns det mera men inte supermycket. Blev ett par stjärnjeans till lillkillen, en ziptröja, en Bamse klänning och en mössa till lilltjejen och två toppar till mig. Blev totalt 240 kr så det känns ju ok. 

Däremot blev jag ännu gladare när jag gick in på PoP i fältöversten och där hänger det en röd windfleeceoverall i preciiis rätt storlek för 290 kr! Så jag är riktigt nöjd ändå med dagens shopping!  
  • Minimimoon
    busigsyster skrev 2011-01-22 13:28:27 följande:
    Jag va i Sickla på Polarn i torsdas. Då fanns det mycket kvar där.
    Den polarn i Gallerian på Hamngatan hade typ ingenting kvar igår vid lunch.
    Polarn i Skanstull var oxå väldigt utplockad igår.
    Lindex vid Åhlens city (klara bergsgatan?) hade mycket kvar igår vid 13. Men det var MYCKET folk där.
    Lindex i Gallerian Hamngatan va utplockad igår.
    xmari skrev 2011-01-22 13:31:51 följande:
    Var på Lidingö Lindex och det var kass så jag åkte till Fältöversten och där fanns det mera men inte supermycket. Blev ett par stjärnjeans till lillkillen, en ziptröja, en Bamse klänning och en mössa till lilltjejen och två toppar till mig. Blev totalt 240 kr så det känns ju ok. 

Däremot blev jag ännu gladare när jag gick in på PoP i fältöversten och där hänger det en röd windfleeceoverall i preciiis rätt storlek för 290 kr! Så jag är riktigt nöjd ändå med dagens shopping!  
    Tack. Då kanske man kan satsa på Sickla...

Vissa har tur
  • xmari
    Minimimoon skrev 2011-01-22 13:37:55 följande:
    xmari skrev 2011-01-22 13:31:51 följande:

Tack. Då kanske man kan satsa på Sickla...

Vissa har tur
    Skoja inte! Testade den nu och den var helt perfekt på lillan (lite stor så den räcker hela vår/försommaren) och superfin på henne! Fanns några kvar när jag var där, kanske 2 stycken. Och ganska mycket ytterkläder men mest i "mellan" storlekar. Inte så mycket till min kille som har 104/110.
  • Minimimoon
    xmari skrev 2011-01-22 13:47:37 följande:
    Skoja inte! Testade den nu och den var helt perfekt på lillan (lite stor så den räcker hela vår/försommaren) och superfin på henne! Fanns några kvar när jag var där, kanske 2 stycken. Och ganska mycket ytterkläder men mest i "mellan" storlekar. Inte så mycket till min kille som har 104/110.
    I Linköping fanns det massor upp till stl 80 (i torsdags) fast jag lyckades ändå hitta en pyjamas, en tröja, ett par byxor, en ws och 2 mössor till den store som drar stl 92
  • charmmiss

jag hade tur och fick tag på en orange rutig skaljacka i st 116, var osäker på storleken men hon har redan en cerise i st 110 så det fick bli en större, syrran inhandlade den åt mig i marieberg i örebro. Här i gbg är den nog slut överallt.

• Scarlett77

Oj nu är jag hemkommen och alldeles yr av lyckorus efter mycket lyckad halva rea priset shopping, jag har varit på lindex, på åhlens (köpr 3 betala för 2),cubus, hemtex samt ica maxi som hade 75% på kläder och massa billiga leksaker! Tyvärr var ica maxi superutplockat men fyndade lite ändå, det här köpte jag

Till mig: (Lindex)

1 Vinterjacka

1 par leggings

2 långa stickade tunikor

1 scarf

1 brosch

Till tjejjan: 74-92

4 byxor, 3 st från lindex stjärnserie och 1 mönstrad
    1 par söta rutiga ylleshorts med bälte
    3 kjolar
    1 hoodie
    6 klänningar
    1 tunika
    2 par jeans, bland annat lindex stjärnjeans
    6 leggings
    1 topp
    20 bodysar (blandade storlekar, ska ge bort en del till vänner som väntar barn)
    3 pyjamasar
    1 tjock mysoverall
    1 set med regnkläder från lindex
    2 trosor
    1 Bedårande skotskrutig kappa med luva
    4 påslakanset spjälsäng
    1 mjukdjur
    2 mockasiner
    1 2 pack sockar
    1 strumpbyxa

Leksaker:

1 hellokitty docksäng

1 hello kitty dockvagn

3 mjuka babyleksaker som spelar och låter

1 käpphäst

1 utklädnngskit med kjol, vingar, tiara och trollspö

Summa: 2350 kronor!!!

Ordineraiepris: har inte räknat efter men typ en halv miljon :D

Det enda tråkiga är att det inte finns vinteroveraller på rea på något av mina 3 lindex jag har i närheten, hade så gärna velat ha en i stl 86 men det får väl vänta, dom lär ju komma på rea längre fram.

• HugoochVilma
    Scarlett77 skrev 2011-01-22 14:14:34 följande:

GRATTIS! Visst kan shopping göra en lycklig
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • xmari
    Scarlett77 skrev 2011-01-22 14:14:34 följande:

Det enda tråkiga är att det inte finns vinteroveraller på rea på något av mina 3 lindex jag har i närheten, hade så gärna velat ha en i stl 86 men det får väl vänta, dom lär ju komma på rea längre fram.
    Ha ha ha, Säääkert minst en halv miljon!! Snyggt shoppat!! Hoppas du hade bärhjälp!

Vilken stad var du och handlade i? 
  • HN79

fyndade vinterjackor till nästa vnyer åt tjejerna på cubus för 99:-/st och några byxor och leggings på lindex halva rea idag, nöjd

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2