• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • xmari
    HugoochVilma skrev 2011-01-21 22:09:29 följande:
    Kan messa dig om du inboxar ditt nummer bara! Men dåligt är det av Lindex...
    ZZ12 skrev 2011-01-21 19:49:16 följande:
    Sökte dock bra vinteroverall till nästa säsong på lindex i stl 98/104, men bara ett par stl i stl 80 fanns ...
    Däremot hade Coop halva priset på deras Friendsoverall, som fick bäst-i-test 2009, kostade nu 349:- så det får nog bli en sådan.  Eller tror ni det blir halva-rea priset där snart...??? 
     Jag hoppas att Coop kommer köra halva rea... det gjorde de förra året iallafall! Fyndade då vinterskor till sonen. Tyvärr växte inte foten så mkt som jag trodde så de står oanvända, haha.
    Gulle dig! Inboxar!
  • xmari
    HugoochVilma skrev 2011-01-21 22:09:29 följande:
    Kan messa dig om du inboxar ditt nummer bara! Men dåligt är det av Lindex...
    Sökte dock bra vinteroverall till nästa säsong på lindex i stl 98/104, men bara ett par stl i stl 80 fanns ...
    Däremot hade Coop halva priset på deras Friendsoverall, som fick bäst-i-test 2009, kostade nu 349:- så det får nog bli en sådan.  Eller tror ni det blir halva-rea priset där snart...??? 
     Jag hoppas att Coop kommer köra halva rea... det gjorde de förra året iallafall! Fyndade då vinterskor till sonen. Tyvärr växte inte foten så mkt som jag trodde så de står oanvända, haha.
    Du är en ängel! Imorgon blir det shopping om jag orkar dra med båda ungarna...
  • Coca cola light

Måste man visa upp sms för att få halva reapriset på lindex? Surt i så fall för jag har inte fått något.

• Moonlight83
    Coca cola light skrev 2011-01-21 23:18:41 följande:
    Måste man visa upp sms för att få halva reapriset på lindex? Surt i så fall för jag har inte fått något.
    jag var tvungen att visa sms när jag handlade i dag.

Gud va shopping det blivit på denna rea,satt och räknade ut vad allt jag handlat sen rean började efter jul kostat.
    Har lagt ut 2173:- och ordinarie pris skulle blivit 8256:-.Då är det bara till min dotter jag räknat med. 
  • busigsysterJenny

Jag handlade på tre olika lindex idag.
    behövde bara visa sms i en butik fast kunden innan mig behövde inte visa.
    det räckte med clubkortet

avigt.blogg.se/ - om att få rätsida på vardagen
  • charmmiss
    busigsyster skrev 2011-01-21 23:38:25 följande:
    Jag handlade på tre olika lindex idag.
    behövde bara visa sms i en butik fast kunden innan mig behövde inte visa.
    det räckte med clubkortet
    jag var tvungen o visa, kunde innan mig sa att hon glömt mobilen, men det var knappt att hon fick rabatten, hon i kassan sa att hon gjorde ett undantag eftersomatt hon redan stämplat in allt i kassan.
  • ZZ12

Ngn som har koll på om Kappahl börjat rea vinteroveraller??

• Flickmamma
    Fanns nästan ingenting i 98/104 (som var fint) till pojk på min lindex

Däremot mkt på dam!  Massa fina toppar, som redan var sänkta till 50:-!  blev nu 25:-!!!
    Stickade tröjor för 70-90:-, kalas!!

Coop brukar ha det i februari åtminstone på skor för då brukar jag fynda kavat för 100-150 kr.
  • Smilla75
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-21 20:17:59 följande:
    Tack! De var ju söta men inte något för min 1-åring direkt. Föredrar mjuka muddjeans eller velourbyxorna när han är så här liten. När han blir runt 2 kanske det funkar med lite stelare byxor.
    Detta är mjuka jeans med muddar, det är därför de är så hysteriskt populära.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2