• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Moonlight83

Vissa åhlens verkar redan dragit i gång med sin rea,typiskt att man inte ska till nkpg förrens på tisdag där de redan börjat.I linköping har de inte börjat med halva rean ännu. maxi har bara 50% på ord här ännu,undrar när de ska ha 75% och om de även kommer ha det på leksaker.

• Förälskad

Idag har jag köpt mössa och pyjamas på pop för 70% rabatt. Strumpor på Lindex till ungarna för 5 kr/styck. Jeans till mig på MQ för 50 % rabatt. Tänk vad mycket storlekar det finns kvar.

• star67

ohh vilken skillnad från igår till idag det var nästan inget kvar på butikerFörvånad va bra att jag åkte igår även om jag inte hade så mycket tid men fyndade jag lite. jag ville använda kupongen men hittade inte så mycket. mycket bättre om de inte skickar sms till alla så vi kan köpa merSkrattande

• star67

vilken av de är finare till nästa år , jul nyår?? tänker köpa till storbror o lille likadana Glad

• Flickmamma

Gjorde några fynd på Lindex men mycket hade de inte men för 200 kr fick jag:
    # en fin grön vinterjacka i stl 110 (liknar pop´s)
    # 4 pkt hårsnoddar
    # 2 par boxerkalsonger 86/92
    # 1 vit baströja
    #1 stickad kofta till mig
    #1 långt linne/tunika till tonåringen

Blev 275 kr men jag hade 75 kr i bonuscheckar.

Sen blev det polarn men där fanns nästan bara vinterklänningar kvar, sprang in på JC som också hade halva reapriset och fyndade en jättesnygg randig tunika till barnens kusin som snart fyller år! 50 kr!

• star67

En tröja + en body bullar 25 st.
    T- Skjorta 92 50 kr.
    mocasener 2 par 20 kr st och en 25 kr. men jag köpte likadana på andra butik för 20Oskyldig
    fix rutigt klänning 50 kr present.
    bolero vit 30 kr det var en lite fläck på. annars den var för 50 kr.
    body röd randig 25kr
    tröja med hjärta 37 kr
    lila fodrad byxor 50 kr
    turkos body 25
    turkos byxor 25
    vit topp 37 kr
    rutig kjol 50 kr
    skjortor för 50 kr st men jag behåller bara en inte bestämd än om jag tar med röd slips eller svart.

till mig lip contour 20kr  halsband 25 kr röda scarf 15 kr.567- 100 kr  kupong vi har två club kort.467 kr utan overall som var för 225 kr stl 98.
  • Ekorrfamiljen
    star67 skrev 2011-01-22 16:36:33 följande:
    vilken av de är finare till nästa år , jul nyår?? tänker köpa till storbror o lille likadana Glad

Den med röd slips tycker jag.

Har ni sett att Lindex har bodies med SEMLOR på nu! Visserligen på ordinarie pris, men de var så söta och jag bara ääälskar semlor.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Scarlett77
    star67 skrev 2011-01-22 17:17:09 följande:
    jeansklänningen var tyvärr inte kvarRynkar på näsan som jag tänkte köpa den idag. denna. www.tradera.com/Jeansklanning-stl-104-Lindex-...
    Den klänningen fanns på mitt lindex (trollhättan), minns inte storlekenmen tror det var 104 eller större för jag tyckte det va lite väl stort att köpa till min tjej, jättesöt är den iaf!! Dom tog 129 kr för den och halva på det då.
  • Scarlett77
    xmari skrev 2011-01-22 14:40:05 följande:
    Ha ha ha, Säääkert minst en halv miljon!! Snyggt shoppat!! Hoppas du hade bärhjälp!

Vilken stad var du och handlade i? 
    Man fick ju gå och lämna lite i bilen mellan varven :D

Trollhättan och vänersborg var jag i, hade varit kul med en sväng till göteborg för där finns ju massor av lindex!! Det är konstigt vad olika reor dom har iaf, vi har 3 st totalt 1 i vänersborg och 2 i trollhättan och det var jätteskillnad på vilka varor dom reade ut.
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2