Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Vissa åhlens verkar redan dragit i gång med sin rea,typiskt att man inte ska till nkpg förrens på tisdag där de redan börjat.I linköping har de inte börjat med halva rean ännu. maxi har bara 50% på ord här ännu,undrar när de ska ha 75% och om de även kommer ha det på leksaker.
Idag har jag köpt mössa och pyjamas på pop för 70% rabatt. Strumpor på Lindex till ungarna för 5 kr/styck. Jeans till mig på MQ för 50 % rabatt. Tänk vad mycket storlekar det finns kvar.
ohh vilken skillnad från igår till idag det var nästan inget kvar på butiker
va bra att jag åkte igår även om jag inte hade så mycket tid men fyndade jag lite. jag ville använda kupongen men hittade inte så mycket. mycket bättre om de inte skickar sms till alla så vi kan köpa mer
vilken av de är finare till nästa år , jul nyår?? tänker köpa till storbror o lille likadana 

Gjorde några fynd på Lindex men mycket hade de inte men för 200 kr fick jag:
# en fin grön vinterjacka i stl 110 (liknar pop´s)
# 4 pkt hårsnoddar
# 2 par boxerkalsonger 86/92
# 1 vit baströja
#1 stickad kofta till mig
#1 långt linne/tunika till tonåringen
Blev 275 kr men jag hade 75 kr i bonuscheckar.
Sen blev det polarn men där fanns nästan bara vinterklänningar kvar, sprang in på JC som också hade halva reapriset och fyndade en jättesnygg randig tunika till barnens kusin som snart fyller år! 50 kr!

jeansklänningen var tyvärr inte kvar
som jag tänkte köpa den idag. denna. www.tradera.com/Jeansklanning-stl-104-Lindex-Shop-Online-auktion_302969_125423027

som jag tänkte köpa den idag. denna. www.tradera.com/Jeansklanning-stl-104-Lindex-...