Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
inboxa mig era adresser så kan jag skicka er några, jag har nog så ni kan få iaf 2 var och det är ju 50 kr så det är ju rätt bra rabatt :)
inboxa mig era adresser så kan jag skicka er några, jag har nog så ni kan få iaf 2 var och det är ju 50 kr så det är ju rätt bra rabatt :)
ohh va snällt om du kan göra det, men vänta ska kolla imorgon om jag hittar några på copp eller ica , var tog du dem??
xmari:-
hittade nu några men kanske inte så billiga www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=150762786
Jag tog dom på willys men det var i början av december, det fanns 2 "block" och dom går inte ut förens i juni 2011 eller nått sånt så jag tog ganska många. Redan veckan efter var dom slut! Sen kom jag på att det gällde ju bara stl 1,2 och 3 och min tjej har storlek 3 nu och jag har ett bra lager med den storleken hemma redan så jag behöver inte alla.
Jag ska bara ägna morgondagen att sortera upp mina Lindex kassar men är iaf på 2000kr+ i inköpsris värde ca 10 000kr!!! Hittade hur mycket fint som helst bla Fix windstoppers till alla barn! Blev några plagg på Cubus med och en jacka från POP.
Lite ångest nu då jag inte planerat att fynda riktigt så mycket men supernöjd iaf. Ska fota när jag packat upp alla kassar
Biltema har kalas grejer. Inte så stor koll på vad som finns för tjejer