• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Moonlight83

Åhh bamse kläder,hittade inget ur bamse kollektionen här i Linköping,*surar* Har tagit bilder på mina köp med och ska försöka lägga upp dem under dagen.

• hipmarygirl

Är vi helt säkra på att Åhlens börjar Imrgon med halva rea priset?? Visst var det nån som ringt o frågat??
    Min Åhlens har tyvärr inte öppet idag.. 

• HugoochVilma
    Wailea skrev 2011-01-23 01:13:19 följande:

Här kommer det

Inköpt Pojk Lindex ord.pris 1363kr NU 370kr
    +Skaljacka POP ord.pris 795kr NU 395kr

Klänningar till fest & lek
    Högra två plus accessoarer Lindex ord.pris 566,50kr NU 140,50kr
    +två till vänster Cubus ord.pris 398kr NU 98kr

Allt från Lindex ord.pris 1531,50kr NU 487kr

Lindex ord.pris 1096kr NU 328kr
    +Cubus koftor ord.pris 298kr NU 98kr

Fina BAMSE Lindex ord.pris 1073,50kr NU 356kr
    +jacka Cubus ord.pris 349kr NU 99kr

Allt från Lindex ord.pris 1073,50kr NU 356kr

Lindex ord.pris 636kr NU 193,50
    + två par strumpbyxor POP ord.pris 190kr NU 50kr

Tänkte kolla igenom vad jag fått ihop när jag kom hem och lämna tillbaks felköp i shoppingyran men är bara såå himla nöjd med allt Hoppas inte någon hjälper mig att räkna ihop allt bara Bättre att fokusera på rabatten som jag tror ligger någonstans runt 70% Rabatt så verkligen ett (eller rättare sagt många ) kap!!
    OJ! Det må jag säga... Det var ju inte dåligt fyndat alltså! GRATTIS till himla bra köp.
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Mineo
    hipmarygirl skrev 2011-01-23 07:49:34 följande:
    Är vi helt säkra på att Åhlens börjar Imrgon med halva rea priset?? Visst var det nån som ringt o frågat??
    Min Åhlens har tyvärr inte öppet idag.. 
    ja, det är de som har ringt + att jag hört det från flera håll. Dessutom har flera åhlens redan börjat.
    ♥ Son 2005 ♥ Son 2006 ♥ Bäbis bf 110720 ♥
  • Thegran

nån som har koll på Hlva rea utbudet i västerås?
    Åhlens, Lindex, mfl?
    Har de kvar något?

funderar på att åka dit i idag, men då vi har 3 mil är det ju lite tråkigt om man åker i onödan.

• Scarlett77

Finns det kuponger att skriva ut på lindex? Jag som inte har någon skrivare!!!!

• sophiie

Ni verkar ha shoppat loss..

Är det någon som vet utbuden gällande barnkläder, runt storlek 80-86-92, på Åhlens och Lindex i Stockholm (specifikt Skärholmen/Liljeholmen/Farsta C)??

Skulle ha åkt runt idag själv men måste invänta en vän då någon har stulit 2 av bilens däck.. :( Står upphissad på en okänd domkraft ;)

• Ekorrfamiljen

Meeeh, vad orättvist. Här fanns inte en enda windstopper på Lindex och inga rosa eller blå Fix-jackor heller. Varför är det så olika? Nästa gång Lindex rear tänker jag åka hem till syrran i Nacka och bo där tills rean kommer igång.

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • star67

wailea :- mycket fin köp de där mocasener lila med hjärta var inte på rea här

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2