• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Förälskad
    Klassikern skrev 2010-07-29 22:44:45 följande:
    Förälskad:
    Jag bor i Valbo, så det blir ju nästan ett besök om dagen på köpis såhär i reatider.
    På Lindex var det skapligt på t2b1-rean första dagen (i tisdags), men nu har ju både jag och min kusin varit där, så nu är det väl inte så mycket kvar...Med andra ord - jag har ingen koll.

Jo, Linnéa har blivit storasyster. Det är ganska längesedan nu. I april - förra året.
    Jaha, oj, så länge sedan :)

Jaha, så du bor i Valbo. Jag brukar åka mycket till Owe Jansson, brukar du vara där? Världens bästa affär. Tyvärr inte mycket REA där.
  • Coca cola light
    Förälskad skrev 2010-07-29 22:40:37 följande:
    Du är ju GALEN kvinna!! Så mycket kläder Skrattande
    Jag laddar alltid upp med kläder när det är så billigt. Köper knappt någonting till barnen på ordinariepris. Men frågar du min man så tycker han att jag är galen:) 
  • passau
    Förälskad skrev 2010-07-29 22:43:42 följande:
    Du kan ju köpa ett jätte paket till honom med massor av fina kläder från Lindex??

Tror inte han uppskattar d tänkte hitta i morgon på Åhléns! Sen e d slut shoppat fram till Jan när nästa halva rea är men nu är hela 110 stl klar, och lillasyster får några nya plagg och lite match med samma som storasyster... Men d e farligt att vara här! Man shoppar mer än man borde...
  • Coca cola light
    Lejån skrev 2010-07-29 22:45:33 följande:
    I vilken butik hittade du jackorna? Såg att vi "delar" butiker... :)
    Jackorna hittade jag i Arninge. I Täby fanns det inte en enda jacka tyvärr.
  • Lejån
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:51:39 följande:
    Arninge brukar vara ett säkert kort på rean ja. Tack, då vet jag att det kan vara värt att kolla lite där.
    Tycker att det var väldigt urplockat på det stora hela i Täby. Hittade du något av dina fynd där?
    längtar efter sommar & sol
  • passau

Coca - jag gör samma... Min man är ekonom å han tycker jag är ekonomisk men jag köper väldigt lite resten av året... Utom i Jan då då får d vara ngt väldigt speciellt tillfälle...

• Förälskad
    passau skrev 2010-07-29 22:51:33 följande:
    Tror inte han uppskattar d tänkte hitta i morgon på Åhléns! Sen e d slut shoppat fram till Jan när nästa halva rea är men nu är hela 110 stl klar, och lillasyster får några nya plagg och lite match med samma som storasyster... Men d e farligt att vara här! Man shoppar mer än man borde...
    Ja det för man, man blir ju bara stressad här inne. Jag svettades redan innan jag gick in på Lindex idag Skrattande
    Coca cola light skrev 2010-07-29 22:51:39 följande:
    Stockholmare som jag är i grund och botten, uppvuxen i Åkersberga så ska jag nog kika efter på REA:n i Arningen när jag åker ner nu snart.
  • Kinne79

Jag frågade tjejerna på "mitt" Åhlens om dom skulle börja med halva rean imorgon och det skulle dom men jag fick inte berätta för någon. Det var tack vare denna tråd som jag frågade.

Har spanat in lite grejer så jag tänkte vara nere till 10 imorgon och hoppas att ingen annan vet att det är halva rean.

• Coca cola light
    Lejån skrev 2010-07-29 22:53:18 följande:
    Arninge brukar vara ett säkert kort på rean ja. Tack, då vet jag att det kan vara värt att kolla lite där.
    Tycker att det var väldigt urplockat på det stora hela i Täby. Hittade du något av dina fynd där?
    Jag tyckte att Täby hade mycket mer bebiskläder kvar på rean. I Arninge hittade jag bara två bodys till sonen så på bebisfronten var Täby bättre. Arninge hade dock både regnkläder och jackor kvar. Fanns inte så många jackor dock, såg jag bara blå i storlek 104 och grön i storlek 86. Minns ej de andra storlekarna. Jag handlade ganska mycket i Täby, men t.ex tre likadana tshirt fast olika färger, samma sak med klänningar, två stycken i olika färger.
  • Lejån
    Coca cola light skrev 2010-07-29 23:05:46 följande:
    Jag tyckte att Täby hade mycket mer bebiskläder kvar på rean. I Arninge hittade jag bara två bodys till sonen så på bebisfronten var Täby bättre. Arninge hade dock både regnkläder och jackor kvar. Fanns inte så många jackor dock, såg jag bara blå i storlek 104 och grön i storlek 86. Minns ej de andra storlekarna. Jag handlade ganska mycket i Täby, men t.ex tre likadana tshirt fast olika färger, samma sak med klänningar, två stycken i olika färger.
    Ja, bebiskläder såg det ut att finnas en del i Täby. Tycker det oftast är så att de storlekar man letar är de storlekar som inte finns, oavsett vad det är för storlek man ska ha. Märkligt... :)
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2