• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Coca cola light
    star67 skrev 2010-07-30 16:28:57 följande:
    de dära röd randiga pippi strumpbyxor var på rea??
    Japp, kostade 25 kr. Ett fynd! Allt jag handlade idag var på halva reapriset.
  • star67
    Coca cola light skrev 2010-07-30 16:36:13 följande:
    Japp, kostade 25 kr. Ett fynd! Allt jag handlade idag var på halva reapriset.
    jaha de var på rea här men de hade ganska många såna kvar kanske därför.
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-07-30 16:01:50 följande:
    Vilken utav Göteborgs alla Åhléns köpte du dem på och hur är de i storlek?
    jag köpte dem på Åhlens i Nordstan, kostade 449 kr o så nu rea på det då... normala i stl, lite smalare passform. Stl 24 är ca 15 cm i innermått.

Blev en sväng till Åhlens Nordstan o sen Frölunda Torg. Köpte Didriksons skaljacka i turkost´och  tre randiga WS fr Didriksons i stan, de hade dock bara 30% på allt externt. Åkte till Frölunda Torg o där var det halva reapriset på allt, inkl Didriksons så då köpte jag om det.. Blev ca 650 kr för skaljacka, tre WS, två par kalsonger, tre par strumpor och tre leksaksbilar. Bara jackan kostar 499 kr ord. pris. Nöjd!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 19:26:00 följande:
    jag köpte dem på Åhlens i Nordstan, kostade 449 kr o så nu rea på det då... normala i stl, lite smalare passform. Stl 24 är ca 15 cm i innermått.

Blev en sväng till Åhlens Nordstan o sen Frölunda Torg. Köpte Didriksons skaljacka i turkost´och  tre randiga WS fr Didriksons i stan, de hade dock bara 30% på allt externt. Åkte till Frölunda Torg o där var det halva reapriset på allt, inkl Didriksons så då köpte jag om det.. Blev ca 650 kr för skaljacka, tre WS, två par kalsonger, tre par strumpor och tre leksaksbilar. Bara jackan kostar 499 kr ord. pris. Nöjd!
    .....och ett par Abeko galonvatnar förresten!
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Sofeus

Någon som vet när och om kappahl kommer börja sin tag 2 bet f 1 rea eller halvareapriset? Eller när Coop börjar rea skor för halva reapriset?

• zasata

var i nordstan Åhlens idag, köpte en jacka pippi nattline pippi pyjamas och en pippi tröja frö 300kr.

Sen lite lindex rea två Emil t-shirt för 90kr och två andra för 70kr, och ett linne/klänning till mig med 30%, känns bra :)

• zasata
    mimmi006 skrev 2010-07-30 16:48:36 följande:
    Tips! Jag handlade bland annat Didriksson på Stadium igår, ett set med grönrutig jacka och mörkgrå byxor för 124,50! Fanns i rosa också...
    vilket stadium då?
  • TeDrickaren

Var på Lindex Eriksberg och fyndade kläder till 3barn för 545kr ordinarepris 1875

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2