• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • Förälskad
    New mum skrev 2010-07-30 09:39:39 följande:

KÖRRR....Nu sticker jag...

hahaha.. hej då, trevlig shoppingtur...
  • Kinne79

Har kommit hem från Åhlens rean, jag var ensam vid barnkläderna. Råkade komma några minuter innan de öppnade och kände mig lite dum när jag stog utanför. Men, men.

Totalt på alla reor har jag sparat 1300kr. Toppen! Istället för 1900kr har jag betalat 600.

Nu hoppas jag bara att min bebis (som fortfarande ligger i magen Skäms) följer affärernas storlekstabell hyffsat.

• Förälskad
    Kinne79 skrev 2010-07-30 11:39:47 följande:
    Har kommit hem från Åhlens rean, jag var ensam vid barnkläderna. Råkade komma några minuter innan de öppnade och kände mig lite dum när jag stog utanför. Men, men.

Totalt på alla reor har jag sparat 1300kr. Toppen! Istället för 1900kr har jag betalat 600.

Nu hoppas jag bara att min bebis (som fortfarande ligger i magen Skäms) följer affärernas storlekstabell hyffsat.
    Haha.. Synd att du inte hade någon här inne på samma Åhlens att fightas med Glad 

Ärligt talat så tycker inte jag om Åhlens, jag vet inte varför. Åhlens i Stockholms City tycker jag är bra men annars tycker jag det är en rätt så tråkig affär. Synd.
  • Mamma till Simon

har precis varit på åhlens, jag köpte....INGENTING!
    Fanns inget som jag ville haRynkar på näsan
    Blev dock en sväng på lindex och där fick jag tag i 2 fix active skaljackor för 279kr det var ju braGlad 
    ska sälja den ena på Tradera för vi behövde bara en

Simon-Ludvig-Molly
  • ia25

Var nyss på Åhlens Gränby C i uppsala, ingen kö, inget folk och en hel del kläder. Köpte sammanlagt fyra jackor, ett par utebyxor, fem långärmade tröjor, linne+trosor och en klänning för 675 kronor!!
    Helt klart bra pris

• Kinne79

Tycker  Åhlens har fina baskläder, de randiga. Sedan gillar jag endel av deras klänningar, de mjuka vardagsklänningarna.
    På pojksidan finns det knappt något fint. Så hoppas bm har rätt och det är en liten tjej i magen, annars får jag väl ge bort endel av mina fynd.

Men favoritaffären är Lindex. Tror ni de kommer ha halva reapriset, eller är det bara t2b1 där?

• Förälskad
    Kinne79 skrev 2010-07-30 12:03:23 följande:
    Tycker  Åhlens har fina baskläder, de randiga. Sedan gillar jag endel av deras klänningar, de mjuka vardagsklänningarna.
    På pojksidan finns det knappt något fint. Så hoppas bm har rätt och det är en liten tjej i magen, annars får jag väl ge bort endel av mina fynd.

Men favoritaffären är Lindex. Tror ni de kommer ha halva reapriset, eller är det bara t2b1 där?
    Är inte 2 för 1 på REAN nästan bättre än halva rean? eller är inte det samma ska typ?
  • Buttelina
    Förälskad skrev 2010-07-30 12:54:27 följande:
    Är inte 2 för 1 på REAN nästan bättre än halva rean? eller är inte det samma ska typ?
    du måste ju hitta två plagg som kostar lika mycket för att det ska bli lika lönande som halva rean..

vill man ha en fixjacka för 279 och ett par leggings för 79 bara så är ju halva rean betydligt bättre
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • charmmiss

kom oxå hem från åhlens nyss, handlade för ca 2000kr. blev några didrikssons skaljackor för 175kr/st

pippi tunikor 65kr/st pippi pyjamaser 75kr pippi strumpbyxor 35kr pippi plysch byxor 50kr

abeko regnvantar 50kr, edc svarta jeggings till mig för 75kr edc vit tröja till mig 35kr.

ska dit nu igen då jag behöver byta storlek på vissa saker. tur man bara har 5 min gångväg dit, men det regnar så det blir bilen iaf. lär nog handla mer

Har nog handlat för 6000kr bara på reashopping denna veckan.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2