• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2010-07-30 13:01:08 följande:

kom oxå hem från åhlens nyss, handlade för ca 2000kr. blev några didrikssons skaljackor för 175kr/st

pippi tunikor 65kr/st pippi pyjamaser 75kr pippi strumpbyxor 35kr pippi plysch byxor 50kr

abeko regnvantar 50kr, edc svarta jeggings till mig för 75kr edc vit tröja till mig 35kr.

ska dit nu igen då jag behöver byta storlek på vissa saker. tur man bara har 5 min gångväg dit, men det regnar så det blir bilen iaf. lär nog handla mer

Har nog handlat för 6000kr bara på reashopping denna veckan.

Frölunda Torg eller City?
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • HugoochVilma

Någon som vet om Coop Forum har börjat sin Halva Reapriset än (Coop i stockholm, Vinsta handlar jag på!)??

Annars har jag bara lyckats hanlda tokbilligt på KappAhl. Såg att Stadium började sin Halva Reapriset idag också - där kan man nog göra lite fynd Skrattande

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • sophiie

Slinker in med ett inlägg. Skrattande

Åhlens Farsta och Skärholmen (Sthlm) har barnkläder (storl 56-86) kvar.
    Tyckte nog att Skärholmen hade mer storlekar.

Stadium, halva priset på rean gäller bara speciellt märkta varor.

Lindex Skärholmen och Farsta har lite barnkläder (storl 56-86) kvar.

• Förälskad
    Buttelina skrev 2010-07-30 12:57:01 följande:
    du måste ju hitta två plagg som kostar lika mycket för att det ska bli lika lönande som halva rean..

vill man ha en fixjacka för 279 och ett par leggings för 79 bara så är ju halva rean betydligt bättre
    Ja, man måste ju hitta plagg som det inte skiljer många kronor på. Lindex parar ihop plaggen till kundens fördel sa hon i kassan.
    Sedan så beror det ju också på vad man har för rea på plaggen från början. Man kan ju luras lite där.
  • Lejån

Hänger på och tipsar lite...

Lindex Arninge har en hel del kläder i 86/92. Någon enstaka FIX jacka, i storlek 86 och 134 fanns det. WS:ar i strl 134.

Lindex Åkersberga hade gott om gröna FIX jackor. Även någon enstaka i rosa i storlek 92 och 98, en röd 104 och tror även det fanns en blå 110:a. Även här mest kläder i strl 86/92 tycker jag. En del 104 också.

Åhlens i Täby hade ganska gott om Didriksson jackor. Rosa i störst storlek 100 och turkosa mer blandat.

längtar efter sommar & sol
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 13:10:19 följande:
    frölunda torg. Var där nu igen och det fanns några turkosa didirikssons jackor i st 90, 100 och 130 tror jag. de är ju ganska rymliga. fanns en hel del WS didrikssons jackor för 125kr, de var randiga, men köpta inga då jag tyckte de var för pojkiga.
  • Smultronhjärta
    Silverhaj76 skrev 2010-07-30 14:54:55 följande:
    Var det halva rea priset på Åhlens eller 30% på rea?
    Halva på allt var det här
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 13:10:19 följande:
    om du besöker city meddela gärna om det var halvarea på märkeskläderna
  • Snorky

var inte halva rean på leksaker i Örebro... bara 30%, o inte på Esprit-kläderna heller...

♥ Neo 2005 och Mio 2006 ♥
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2