• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • charmmiss

här kommer en del av mina åhlens inköp, pippi strumpbyxorna kostade 35kr här.

åhlens shoppingåhlens shopping
    på högra bilden syns inte allt, ni får klicka.

• Tant Blå

Oj, vad jag har reashoppat denna vecka! Glad

Har handlat på t2b1 på LIndex för 2700:- ca. Med fyra barn går det åt lite. Fick bla med mej 2 Fixskaljackor, 3 Fix WS, ca 10 par shorts, 5 Bamseregnjackor, 6 par leggings, 4 par jeans, 3 Fixklänningar, 6 par boxerkalsonger, jeggings och förstås några tröjor. Sen var det säkert nåt mer..

På Stadium i Lkpg var det typ slagsmål igår! fick med mej en hög Adidas och Pumakläder och tre par skor och en Everest softshelljacka och en fleece och en gympadräkt. Idag i den andra butiken köpte jag två lurvfleecar och Didriksons skalbyxor, kanske 5 par och typ 8 jackor till det...

På Åhléns har jag fyndat julklappar till barn och kusiner på halva rea och 30% på reapriset. Bla en helloKitty/brio gåvagn, lego och spel och kulor och andra leksaker..

• AochJsMamma

nån som vet om de kommer köra rea på rea på maxi som de gjord ei januari?

♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • papprika

Didrikson skaljackorna på Åhlens, hur är vattentätheten på dem?

När jag såg jackor tidigare i veckan var det bara deras jackmodell som kallades "Dry 2" och det var 2000 i vattenpelare eller vad det heter, och den modellen andades inte, om jag förstod det rätt???

• AochJsMamma
    papprika skrev 2010-07-30 22:55:05 följande:
    Didrikson skaljackorna på Åhlens, hur är vattentätheten på dem?

När jag såg jackor tidigare i veckan var det bara deras jackmodell som kallades "Dry 2" och det var 2000 i vattenpelare eller vad det heter, och den modellen andades inte, om jag förstod det rätt???
    det stämmer att det är dry2 och 2 000 i vattenpelare. Jag har köpt den för att den är snuskigt billig o jag tycker den är superfin, vi har dock även ett gäng POP skalisar, en Nanook skalis o lite till att ha de dagar det regnar o ruskar ordentligt
  • Moonlight83

Blev en tripp till Åhlens och lindex i dag.

Ord pris 2250kr betalade 730kr helt ok

Fick då
    2 skal jackor (ord pris 249+349kr) 90kr styck
    Ett regnställ jacka och byxa (ord pris 600kr betalade 179kr)
    Tröjor,leggings,klänningar,thirts,bodys och en leksak.
    Har även tidigare handlat på kappahl halva rea för medlemmar för ca 500kr ord pris 1500:- och på pop för 600kr ord pris 1450kr. Så blev det ju även lite från lindex hemsida tidigare i veckan :)

Så nu är jag nog nöjd,men man vet ju aldrig om något mer ``bra att ha plagg dyker upp framför nästan på mig`` 

• lugnåsbo
    AochJsMamma skrev 2010-07-30 22:57:46 följande:
    det stämmer att det är dry2 och 2 000 i vattenpelare. Jag har köpt den för att den är snuskigt billig o jag tycker den är superfin, vi har dock även ett gäng POP skalisar, en Nanook skalis o lite till att ha de dagar det regnar o ruskar ordentligt

Men :O hur mycket  "skalisar" går det åt hos er =)

Räcker väl med en, iallafall för oss, hahaha..

• AochJsMamma
    lugnåsbo skrev 2010-07-31 07:18:42 följande:

Men :O hur mycket  "skalisar" går det åt hos er =)

Räcker väl med en, iallafall för oss, hahaha..

går åt o går åt...  här är det mer "måste-bara-ha-denna-oxå" som gäller Nä, skämt åsido, alltid älskat ytterkläder, även till mig själv o matchar ytterkläderna med det sonen har på sig den dagen. Lite galet, jag vet, men så är det .
  • aglili

Zizzi (kläder i större storlekar) hade halva reapiser på väla i Helsingborg igår.

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2