Halva reapriset!!! del 2
Nu kör vi igång del 2!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
Halvareapriset.blogspot.se
Nu kör vi igång del 2!
Oj, vad jag har reashoppat denna vecka! 
Har handlat på t2b1 på LIndex för 2700:- ca. Med fyra barn går det åt lite. Fick bla med mej 2 Fixskaljackor, 3 Fix WS, ca 10 par shorts, 5 Bamseregnjackor, 6 par leggings, 4 par jeans, 3 Fixklänningar, 6 par boxerkalsonger, jeggings och förstås några tröjor. Sen var det säkert nåt mer..
På Stadium i Lkpg var det typ slagsmål igår! fick med mej en hög Adidas och Pumakläder och tre par skor och en Everest softshelljacka och en fleece och en gympadräkt. Idag i den andra butiken köpte jag två lurvfleecar och Didriksons skalbyxor, kanske 5 par och typ 8 jackor till det...
På Åhléns har jag fyndat julklappar till barn och kusiner på halva rea och 30% på reapriset. Bla en helloKitty/brio gåvagn, lego och spel och kulor och andra leksaker..
nån som vet om de kommer köra rea på rea på maxi som de gjord ei januari?
Didrikson skaljackorna på Åhlens, hur är vattentätheten på dem?
När jag såg jackor tidigare i veckan var det bara deras jackmodell som kallades "Dry 2" och det var 2000 i vattenpelare eller vad det heter, och den modellen andades inte, om jag förstod det rätt???
Blev en tripp till Åhlens och lindex i dag.
Ord pris 2250kr betalade 730kr helt ok
Fick då
2 skal jackor (ord pris 249+349kr) 90kr styck
Ett regnställ jacka och byxa (ord pris 600kr betalade 179kr)
Tröjor,leggings,klänningar,thirts,bodys och en leksak.
Har även tidigare handlat på kappahl halva rea för medlemmar för ca 500kr ord pris 1500:- och på pop för 600kr ord pris 1450kr. Så blev det ju även lite från lindex hemsida tidigare i veckan :)
Så nu är jag nog nöjd,men man vet ju aldrig om något mer ``bra att ha plagg dyker upp framför nästan på mig``
Men :O hur mycket "skalisar" går det åt hos er =)
Räcker väl med en, iallafall för oss, hahaha..
Men :O hur mycket "skalisar" går det åt hos er =)
Räcker väl med en, iallafall för oss, hahaha..
Zizzi (kläder i större storlekar) hade halva reapiser på väla i Helsingborg igår.
nån som vet hur det ser ut på åhlens på kungsgatan i Göteborg? eller Allum?