• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • AochJsMamma
    Förälskad skrev 2010-07-31 21:45:44 följande:
    Då får jag väl handla en blå då, sonen blir väl tillräckligt stor till nästa sommar och han vill ha en blå sa han Skrattande
    den har funnits i rött så det kan ju finnas kvar i andra butiker kom jag på nu...har för mig att jag såg den i rött i våras i nåt reklamblad..
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Förälskad
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:46:47 följande:
    den har funnits i rött så det kan ju finnas kvar i andra butiker kom jag på nu...har för mig att jag såg den i rött i våras i nåt reklamblad..
    Ja får kika i butiken där jag bor, jag hoppas det finns kvar i någon färg öht.

Alltså, vi kommer vara luspank i slutet av månaden Tungan ute
  • AochJsMamma
    Förälskad skrev 2010-07-31 21:48:14 följande:
    Ja får kika i butiken där jag bor, jag hoppas det finns kvar i någon färg öht.

Alltså, vi kommer vara luspank i slutet av månaden Tungan ute
    haha samma här, tur att man precis börjat jobb aigen ef´ter föräldraledigheten
  • passau
    zasata skrev 2010-07-31 21:38:21 följande:
    fanns det mkt?
    fanns en del...
    hittade lite pippi och lite didrikson...
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:38:26 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    lägger d jag vill ha som utgångsbud och sen e d ju 10 dagars byte om jag inte får d jag vill... d va därför jag vågade chansa
  • LindaPalm
    jordnöten skrev 2010-07-31 20:38:03 följande:
    Vilka fynd!! Så man ska alltså dit igen. Hade jag inte räknat med. Vilken stad var det här?
    Stockholm
  • Tessie tessie

Jag var på maxi i förra veckan och då hade de inte rea på trehjulingar. Vet ni om de sänkt fler reagrejjer nu i veckan? I så fall måste jag dit och titta. Du som köpt trehjuling där idag vilken stad var det? Jag bor i jönköping.

• charmmiss
    Tessie tessie skrev 2010-07-31 22:42:24 följande:
    Jag var på maxi i förra veckan och då hade de inte rea på trehjulingar. Vet ni om de sänkt fler reagrejjer nu i veckan? I så fall måste jag dit och titta. Du som köpt trehjuling där idag vilken stad var det? Jag bor i jönköping.
    hennes nick kanske kan ge dig en ledtråd
  • Tessie tessie
    charmmiss skrev 2010-07-31 22:49:05 följande:
    hennes nick kanske kan ge dig en ledtråd
    Haha. Tack för tipset:)
  • Snart 4 små

Tack för alla underbara tips inför reorna. Så mycket bra lyckades jag hitta. Nu väntar jag på halva reapriset på MQ, någon som vet när det startar?

• AochJsMamma
    passau skrev 2010-07-31 21:54:45 följande:
    fanns en del...
    hittade lite pippi och lite didrikson...
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:38:26 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    lägger d jag vill ha som utgångsbud och sen e d ju 10 dagars byte om jag inte får d jag vill... d va därför jag vågade chansa
    smart!!
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2