• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • LindaPalm
    star67 skrev 2010-07-31 19:10:45 följande:
    var kan man hitta barnpool på rea ??
    Ica Maxi säljer Hello Kitty pool med badboll och simring för 99:-

Jag var in på Åhléns igår då halva reapriset rean startade och fyndade rätt mkt, leksaker och lite kläder.
    Var ine n sväng till stan idag också o kännde att jag ville gå igenom Åhléns igen och vilken tur att jag gjorde det! Dom hade ju plockat fram hur mycket mer rea som helst!
    Så idag kom jag hem med två sällskapsspel för 25:- istället för 299:- (!!!)
    en Pippi pyjamas för 75:- istället för 179:- och nå badleksaker tror jag för 15:- istället för 89:- samt ett gosedjur för 20:- istället för 149:-
    Rea är härligt! :)
  • jordnöten
    LindaPalm skrev 2010-07-31 20:16:21 följande:
    Ica Maxi säljer Hello Kitty pool med badboll och simring för 99:-

Jag var in på Åhléns igår då halva reapriset rean startade och fyndade rätt mkt, leksaker och lite kläder.
    Var ine n sväng till stan idag också o kännde att jag ville gå igenom Åhléns igen och vilken tur att jag gjorde det! Dom hade ju plockat fram hur mycket mer rea som helst!
    Så idag kom jag hem med två sällskapsspel för 25:- istället för 299:- (!!!)
    en Pippi pyjamas för 75:- istället för 179:- och nå badleksaker tror jag för 15:- istället för 89:- samt ett gosedjur för 20:- istället för 149:-
    Rea är härligt! :)
    Vilka fynd!! Så man ska alltså dit igen. Hade jag inte räknat med. Vilken stad var det här?
  • anette 81

någon som har varit på Åhlens i Gävle?

• passau

var och handlade lite didrikson på åhlens idag som jag tänkte lägga ut på lämpligy´t ställe
    men då hittar jag inte kameran... surt!
    brukar inte köpa och lägga ut men tänkte prova... d går dåligt redan innan jag lagt ut... surt!

• Förälskad
    anette 81 skrev 2010-07-31 20:54:17 följande:
    någon som har varit på Åhlens i Gävle?
    Jag var där innan de började med halva rean och då hade det inte alls mycket som var någonting att ha tycker jag (förra veckan). Jag vet inte om de lagt ut mer nu men....
  • zasata
    passau skrev 2010-07-31 21:31:06 följande:
    var och handlade lite didrikson på åhlens idag som jag tänkte lägga ut på lämpligy´t ställe
    brukar inte köpa och lägga ut men tänkte prova... d går dåligt redan innan jag lagt ut... surt!
    fanns det mkt?
  • AochJsMamma
    passau skrev 2010-07-31 21:31:06 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Förälskad
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:38:26 följande:
    Didriksons har tidigare gått rätt kasst på T, hoppas du har bättre tur!

Idag fyndade vi en fiin blå trehjuling till sonen för 199 spänn på Ica Maxi- supernöjd
    Jag skulle också vilja ha en trehjuling till min dotter. Fanns den bara i blått?
  • AochJsMamma
    Förälskad skrev 2010-07-31 21:39:50 följande:
    Jag skulle också vilja ha en trehjuling till min dotter. Fanns den bara i blått?
    japp
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Förälskad
    AochJsMamma skrev 2010-07-31 21:41:08 följande:
    japp
    Då får jag väl handla en blå då, sonen blir väl tillräckligt stor till nästa sommar och han vill ha en blå sa han Skrattande
Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2