• passau

Halva reapriset!!! del 2

Nu kör vi igång del 2!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-02 08:08
    Har gjort en hemsida med alla tidigare reor...
    Halvareapriset.blogspot.se
  • Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2
  • passau

Var är allum alla pratar om? *på väg till Gbg å slottsskogen*

• AochJsMamma
    passau skrev 2010-07-31 10:10:14 följande:
    Var är allum alla pratar om? *på väg till Gbg å slottsskogen*
    Allum köpcenter är ett shoppingscenter som ligger i Partille, öster (??) om Göteborg. tar inte lång tid att åka dit, och de har det mesta man kan tänka i butiksväg... eller de vanliga då som Lindex, Kappahl, Åhlens, Polarn o pyret, HM, mm mm mm
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • star67

vi hade tur faktiskt för att vi visste om ålens rea o lindex så tidigt idag jag var på ålens och det var nästan inget kvar. det var samma på lindex.

• mimmi006
    zasata skrev 2010-07-30 21:24:51 följande:
    vilket stadium då?
    Linköping, Tornby. Var på ett annat i stan också, men där fanns det knappt ingenting till barn, så utbudet varierar nog mycket.
  • star67
    mimmi006 skrev 2010-07-31 18:24:47 följande:
    Linköping, Tornby. Var på ett annat i stan också, men där fanns det knappt ingenting till barn, så utbudet varierar nog mycket.
    du menar idag?? det var så här också idag men för några dagar sen var fulla med barn kläder alla 3 lindex butiker det var bara ett litet ställ som hängde baby kläder på o det var flera för 2-3 dagar.
  • mimmi006
    star67 skrev 2010-07-31 18:36:32 följande:
    du menar idag?? det var så här också idag men för några dagar sen var fulla med barn kläder alla 3 lindex butiker det var bara ett litet ställ som hängde baby kläder på o det var flera för 2-3 dagar.
    Nej, Stadium. Jag vågar inte ens gå in på Lindex, har redan handlat för mycket... :D
  • Xgirl83
    star67 skrev 2010-07-31 19:10:45 följande:
    var kan man hitta barnpool på rea ??
    Rusta har jag sett i alla fall. 50% tror jag.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • Sofeus

Coops skorea för halva reapriset, någon som vet när den startar??
    Eller kappahls halva reapris??

Svar på tråden Halva reapriset!!! del 2