mrsjo skrev 2010-04-09 22:01:03 följande:
Justamami: E har också mest problem med underben och fötter. röör sig fint men har fläckvis med känsel och nedsatt rörlighet i hela vänster sida. Nu tränar vi bålträning för fullt är svag och orkar inte hålla sig uppe längre perioder. Våran sjukgymnast har också uppmuntrat till knästående, går långsamt framåt. Lägger jag E på mage så snurrar hon runt till rygg och är inte alls intresserad över att ta sig framåt. Känns verkligen tungt ibland tycker att hon är jätte duktig men tänker att det är mitt fel kanske tränar för lite får ångest över att det går långsamt. Önskar så att jag kunde sätta henne ner men då måste ju jag med sitta på golvet för att hålla i. Idag var vi ute i sandlådan för första gången, E var alldeles fachinerad av sanden och god tyckte hon den var med men när jag inte orkade sitta mer fick hon ju komma upp från sandlådan igen, tråkigt. De andra barnen kröp omkring i sanden, det gjorde ont i mig även fast jag accepterar läget, om ni förstår ( det vet jag ju att ni gör )Vad är en bronco?Rafiki: Skönt att ni är hemma igen
Sötis E som gillar att äta sand. Det gör min E. också! Men vännen, det är INTE du som ger upp för tidigt eller tränar för lite eller så! Är övertygad om att du gör det som är allra allra bäst för din finaste E! *kramar*