• johlinn

Ryggmärgsbråck/mmc del 9

Då kör vi igen! Diskuterar, stödjer varandra och bara ÄR! Välkomna in

De flesta här är föräldrar till barn med mmc, men har du själv mmc eller har en annan anhörig med diagnosen är du också välkommen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-07 22:14
    Fråga gärna efter vår hemliga grupp!

• Svar på tråden Ryggmärgsbråck/mmc del 9
  • Tingeling1974

justamami: Visst verkar armbiken helt otrolig!!! jag ska också rota i detta och kriga järnet! verkar ju kanon att kunna sätta dem i rullstolen...

• trollet1985

Så cool!!! Verkar ju lättare en sån man "trampar" med händerna.

• Tingeling1974

trollet1985: precis!! å vilken överkropp de verkar få av det. Snacka om träning! måste ju vara jättebra!

• Rafiiki

johlinn: Hoppas ni får d underbart!
    Njuuuut!!!!

Tingeling: Armbiken verkar jätte häftig. Hoppas ni får en, då kan vi komma och prova den
    Ska inte till Kista mässan men vill gärna ha en rapport efter!

• Karin86

åå en sån har jags ett på nätet förut när jag sökte på cyklar till B.. men du måste väl kunna söka fonder eller så för det? det är inget man kan få via habiliteringen då? jag sökte på blocket då fanns det en för vuxna men det är ändå dyrt... :S

lycka till hade varit så kul om våra barn kunde få en sån!!

• Tingeling1974

Dreamrose: En sån har dagis köpt in till viktor. Funkar sådär säger de... men det kanske beror lite på barnet också

• Christina77

Hej!
    L fick en cykel igår det blev en armbike, har bara positivt att säga om den. L var mellan 2 storlekar om ni förstår så vi tog den större, men den fixar hon galant.
    Hon är så stolt ocj tycker att hon är en stor tjej som har en egen cykel.

• trollet1985

Christina: Va kul!!! {#lang_emotions_smile} klart hon är en stor tjej som har egen cykel!

• Tingeling1974

christina77: Fick ni den via barnhabiliteringen? Här är det tjurit värre nämligen med att få cykel via dem och hur förklarar man det för en 4-åring som vill cykla?

Nån som vet några bra fonder???

Svar på tråden Ryggmärgsbråck/mmc del 9