Grattis Christina!!!! Hoppas att ni mår bra allihopa.
Hej alla!
Nu har vi hunnit vara på Semester, underbart med sol och värme. Alltvar mycket enklare än vi trott, skönt!!
hur och när började ni ge lavemang på potta och toalett? K hatar skötbordet så det känns som det är dags... Hur ger man lavemanget? När de sitter? Samma med RIK, när började ni med det sittande?
Är det någon mer som bara rikar/rikat 2 ggr per dag? Vet inte rikigt varför vi inte behöver göra mer och i ärlighetens namn så vill jag inte fråga för mycket för det är fullt upp ändå känns det som.
Bajset är det största problemet just nu, kan bli både resulax och klyx på dagarna. Vi har lyxproblemet att hon äter mycket, vilket innebär mycket som vill ut..
Sen har vi det med ortoserna. K har fått nya jättefina, som ska användas hela dagarna. Samtidigt har hon fått ökad känslighet i fötterna och även fått reflexer i hälarna, känns som om benen blivit starkare. Hon ställer sig upp utan ortoser och är väldigt rörlig som det är nu.Vårt dilemma är att min mag käna säger mig att det är viktigt att hon är utan ortosernaibland för att känna underlaget, öva upp fötterna fria . Sjukgymnasten tycker att ortoserna ska vara på all vaken tid... HUr gör ni?
Stor kram och hoppas att ni får en ljuvlig Söndag!!