-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
YesFröken Småland skrev 2011-05-18 18:34:08 följande:Är det förresten Nifs (fd) liggdelslock också?
Om hon inte har mer än en röd topp så
-
Anpa måste ändra sin sidfot, för vi e coolast
-
Och JAG drar runt den
Love it - när vi var uppe och hälsade på mormor på hennes jobb (sjukhuset) så var det flera som gav skönheten (vagnen!) komplimanger
-ååå vilken fin vagn! En glad vagn! Alla andra är svarta !
-
Yes liggdelslocket är nifs gamla
Ni har ju mig just av denna anledning - jag köper era grejer
-
JaG har zasatas beesuffla och bohus dyna (+mer bohus på intåg
)
-
Och passaus solgardin
-
M har just lärt sig när hon ser min bild att "pippi=mamma" säger hon hela tiden
-
Vi har en sån fast den heter Römer Kid plus men ser exakt lika ut och är tråkigt svart/gråKavat skrev 2011-05-18 16:03:40 följande:Köpte en Britax Kid Plus (?) grööööööööön idag!
Lilleman kommer att få åka bakåtvänd ett tag till (så länge han får plats), så oroa dig inte Nif. Men i reservfall så kan han vändas om vi måste i den andra bilen..
Dock fel lime, den var snyggare i verkligheten.
och J sitter framåt sen i somras tyvärr men finns ingen bakåtvänd som han kan sitta i -
Jag har bara EN vagn för tillfället en Frog som jag är supernöjd med, men har haft ca 25-30 vagnar tror jag är för trött för tillfället för att räkna
men då har jag fördelat ut dom på mina sex barn
-
Teutonia fun 07 - marinblå Teutonia fun 08 - röd Teutonia fun 08 - svart (Här insåg jag att jag inte gillar funen - men var tvungen att testa 3st först
Urban jungle 06 Emmaljunga paraplysulky Urban jungle 07 Emmaljunga Rio -Pippivagnen (från Nifs stall) Kronan sulky 09 Bee äldrevarianten Bee+ Bugaboo Cameleon 07 Brio Happy (Hemma hos cirkuspumans pappa
) Ha jag är en rookie !!!