• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-05-18 18:34:08 följande:
    Är det förresten Nifs (fd) liggdelslock också?
    YesSolig Om hon inte har mer än en röd topp så
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Tant Pruselius

Och JAG drar runt den Love it - när vi var uppe och hälsade på mormor på hennes jobb (sjukhuset) så var det flera som gav skönheten (vagnen!) komplimanger -ååå vilken fin vagn! En glad vagn! Alla andra är svarta !

• passau

M har just lärt sig när hon ser min bild att "pippi=mamma" säger hon hela tiden

• Thulo
    Kavat skrev 2011-05-18 16:03:40 följande:
    Köpte en Britax Kid Plus (?) grööööööööön idag! Lilleman kommer att få åka bakåtvänd ett tag till (så länge han får plats), så oroa dig inte Nif. Men i reservfall så kan han vändas om vi måste i den andra bilen..

Dock fel lime, den var snyggare i verkligheten.
    http://www.teenytots.co.uk/media/catalog/product/cache/1/small_image/180x200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/r/britax_kid_plus_car_seat_david.jpg
    Vi har en sån fast den heter Römer Kid plus men ser exakt lika ut och är tråkigt svart/grå
    och J sitter framåt sen i somras tyvärr men finns ingen bakåtvänd som han kan sitta i
  • Thulo

Jag har bara EN vagn för tillfället en Frog som jag är supernöjd med, men har haft ca 25-30 vagnar tror jag är för trött för tillfället för att räkna men då har jag fördelat ut dom på mina sex barn

• Tant Pruselius
    Teutonia fun 07 - marinblå Teutonia fun 08 - röd Teutonia fun 08 - svart (Här insåg jag att jag inte gillar funen - men var tvungen att testa 3st först Urban jungle 06 Emmaljunga paraplysulky Urban jungle 07 Emmaljunga Rio -Pippivagnen (från Nifs stall) Kronan sulky 09 Bee äldrevarianten Bee+ Bugaboo Cameleon 07 Brio Happy (Hemma hos cirkuspumans pappa ) Ha jag är en rookie !!!
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11