-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Nu så är jag inne igen. Skickat inbox!bohusbebis skrev 2011-05-30 12:59:05 följande:
VÄNTAR FORTFARANDE PÅ BILDER!!!!! När vagnarna nyfiket nosar på varandra... rullar sida vid sida vid girafferna...
-
Tack för tipset, men den är ändå nästan 3000:- dyrare i Sverige, även med rabatt, så jag står nog fast vid tanken på Internetshopping.Fröken Småland skrev 2011-05-30 15:23:19 följande:bohus: vi vill att du kommer in i slutna tråden, Kavat är på gång att skicka en inbjudan med länk till dig. Där skall du få frossa i bilder
Ekorren: City Select har kampanj nu i maj, bilstol och adapter på köpet tror jag det var. Intressant att köpa i Sverige kanske? -
Ekorren: Får man fresta med en sån här?
www.barngrottan.se/syskonvagnar/145-basson-duo-syskonvagn.html -
Kavat: Kunde du tänka dig att sälja den sandfärgade basen till mig?
Hade du varukorg också?
-
men jag får den inte att hänga kvar på det viset som Lindadjo får---min bara hasar ner och lägger sig mot "korset"Fröken Småland skrev 2011-05-30 09:16:14 följande:Nej tyvärr. Men kolla på Lindadjos bild i bildtråden och så flytta den en halvmeter nedåt bara
jag har min på detta viset nu,
men hade föredragit att ha den i fotändan men T klagar på att det är för trångt då -
AnPa tror jag behåller den ändå. *velig* har ju ingen mer bas och ner än en är ju bra att ha...
-
Liten har ätit frukost *läs ammat* och är pigg som en mört! Nu har jag varit vaken i mer än en timme så nu fick maken ta över.
natti!
-
http://www.tradera.com/Ergo-Baby-Sucking-Pads-suger-kuddar-auktion_302593_133498814
lite taskigt översatt -
Tror fröken S menar att den ska vara nere i korset... jag har hängt upp min på bromsgrejen. Önskar jag kunde ha min där du har din... men så gott om plats framför chassit finns inte på frog. Så hänger jag den där du hänger den så är den precis bakom pinnen på chassit.Tant Pruselius skrev 2011-05-30 23:06:07 följande:men jag får den inte att hänga kvar på det viset som Lindadjo får---min bara hasar ner och lägger sig mot "korset"
jag har min på detta viset nu,
men hade föredragit att ha den i fotändan men T klagar på att det är för trångt då -
Skojjar du???!?!?!? Åbäke??? Jag fullkomligt ääääälskar min Techno XT! Den har varit mig trogen i 5 år. Och fortfarande ryms min 7-åring i den. Inte för att han får åka, men han ryms. Till och med min större 5-åring får platsbohusbebis skrev 2011-05-30 12:57:12 följande:
Be-my-guest?
Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*
Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...
Tycker den är en av de bästa och rymligaste paraplyvagnar som finns!!!