• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Kavat
    bohusbebis skrev 2011-05-30 12:59:05 följande:

VÄNTAR FORTFARANDE PÅ BILDER!!!!! När vagnarna nyfiket nosar på varandra... rullar sida vid sida vid girafferna...

Nu så är jag inne igen. Skickat inbox! Solig
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 15:23:19 följande:
    bohus: vi vill att du kommer in i slutna tråden, Kavat är på gång att skicka en inbjudan med länk till dig. Där skall du få frossa i bilder

Ekorren: City Select har kampanj nu i maj, bilstol och adapter på köpet tror jag det var. Intressant att köpa i Sverige kanske?
    Tack för tipset, men den är ändå nästan 3000:- dyrare i Sverige, även med rabatt, så jag står nog fast vid tanken på Internetshopping.
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 09:16:14 följande:
    Nej tyvärr. Men kolla på Lindadjos bild i bildtråden och så flytta den en halvmeter nedåt bara
    men jag får den inte att hänga kvar på det viset som Lindadjo får---min bara hasar ner och lägger sig mot "korset"
    jag har min på detta viset nu,

men hade föredragit att ha den i fotändan men T klagar på att det är för trångt då
  • Kavat

AnPa tror jag behåller den ändå. *velig* har ju ingen mer bas och ner än en är ju bra att ha...

• Kavat

Liten har ätit frukost *läs ammat* och är pigg som en mört! Nu har jag varit vaken i mer än en timme så nu fick maken ta över. natti!

• Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-05-30 23:06:07 följande:
    men jag får den inte att hänga kvar på det viset som Lindadjo får---min bara hasar ner och lägger sig mot "korset"
    jag har min på detta viset nu,

men hade föredragit att ha den i fotändan men T klagar på att det är för trångt då
    Tror fröken S menar att den ska vara nere i korset... jag har hängt upp min på bromsgrejen. Önskar jag kunde ha min där du har din... men så gott om plats framför chassit finns inte på frog. Så hänger jag den där du hänger den så är den precis bakom pinnen på chassit.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-05-30 12:57:12 följande:

Be-my-guest?

Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*

Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...

Skojjar du???!?!?!? Åbäke??? Jag fullkomligt ääääälskar min Techno XT! Den har varit mig trogen i 5 år. Och fortfarande ryms min 7-åring i den. Inte för att han får åka, men han ryms. Till och med min större 5-åring får plats Tycker den är en av de bästa och rymligaste paraplyvagnar som finns!!!
    2010 blev ett bra år! Har +:at
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11