• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-05-30 09:03:32 följande:
    har du bild?
    Nej tyvärr. Men kolla på Lindadjos bild i bildtråden och så flytta den en halvmeter nedåt bara
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2011-05-30 09:12:42 följande:

Satte den så här, det är väl där den sitter bäst??

Vet inte annars hur man ska ha den. Tycker det är fint att ha den i fotänden på liggdelen, men det funkar ju inte heller med en frog, iallafall inte när man har locket på.

jag hade den i fotändan på liggdelen, jätte bra, men T fick icke plats på såbrädan
  • Ekorrfamiljen
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:13:44 följande:
    Ooooh, ni skulle varit med igår tjejer! Skål
    Solig Skål
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 11:26:24 följande:
    Ju-Ju-Be har verkligen lyckats med en tydlig röd tråd på sina väskmodeller. Men jag undrar när BeWare kommer? Drömmer

Be-my-guest?

Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*

Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...

• bohusbebis

finns förresten en bugga (bud) och en fräsch Phil&Teds i trollhättan på blocket (inte min annons)... undrar hur hon tänker kring bud...

• bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2011-05-30 06:13:44 följande:
    Ooooh, ni skulle varit med igår tjejer! Skål

VÄNTAR FORTFARANDE PÅ BILDER!!!!! När vagnarna nyfiket nosar på varandra... rullar sida vid sida vid girafferna...

• bohusbebis

">

NÄ, den är verkligen FUL!!! (fast jag gillar kompaktheten - och de hyffsat stora bakhjulen...) Dock inget andrahandsvärde alls....

och nu ¨MÅSTE jag jobba...

• Fröken Småland

bohus: vi vill att du kommer in i slutna tråden, Kavat är på gång att skicka en inbjudan med länk till dig. Där skall du få frossa i bilder

Ekorren: City Select har kampanj nu i maj, bilstol och adapter på köpet tror jag det var. Intressant att köpa i Sverige kanske?

bohusbebis skrev 2011-05-30 12:57:12 följande:

Be-my-guest?

Oups, "råkade" just sälja paraplyåbäket Techno XT som är stor som en swift hopfälld men noll komfort... Rätt bra förtjänst åxå... Då får jag väl köpa en ny? *ber snällt*

Har ju bara en Swift, en Breeze, en skruttig Phil&Teds och en Quest.... Å just det, en reservdels PT på väg i helgen... Spanar efter en kul zapp att ha i båten i sommar... sneglade till å med på den där märkliga Mutsy Spidern på B... var den inte uppe till diskussion tidigare... nån som klämt på den i verkligheten... ser smal ut, kanske inget för en 3åring....? Har inte Zazata en el haft? Kanske har drömt det...

Härligt med vinst på Technon, minns att du fick den till ett rövarpris bra pris. En reservdels-PT från Passau kanske?

Jag vill ha en Mutsy Spider! (även om jag blev lite mobbad för det) *står på mig*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11