• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-27 10:16:19 följande:
    Ja här får man både åka mc bil och lastbil.... (jag har b kort men det är smidigare att bara åka med)
    Jag kan köra mc själv om jag vill... inte för att jag gör det speciellt ofta, och inget den här sommaren, av naturliga skjäl då så klart
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Leende

Här var det lugnt..... Men det är väll så på sommaren när det är fint väder och semestertiderSolig

Själv håller jag på att tvättar och förbereder inför bebisens ankomst. Orkar knappt vara i solen nu tyvärr..
    Skönt att det närmar sig iallafall... 

Ekorrfamiljen:  Nu är det väll dags för dig snart va? Kanske du redan fått Baby Spännande att höra sen....

• Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-30 11:51:45 följande:
    Här var det lugnt..... Men det är väll så på sommaren när det är fint väder och semestertiderSolig

Själv håller jag på att tvättar och förbereder inför bebisens ankomst. Orkar knappt vara i solen nu tyvärr..
    Skönt att det närmar sig iallafall...

Ekorrfamiljen: Nu är det väll dags för dig snart va? Kanske du redan fått Baby Spännande att höra sen....
    Ja, här var det verkligen lugnt. Ekorren fick en liten Vijar igår faktiskt
  • Kavat

Nackspärr och sjuka barn här så jag har full rulle minst sagt..

När var det dags för dig?
     (viskar Ekorren fick en liten sötis i går! Solig)

• Leende
    Lindadjo skrev 2011-06-30 12:33:32 följande:
    Ja, här var det verkligen lugnt. Ekorren fick en liten Vijar igår faktiskt
    Åhhhhh, vad roligtSkrattande hoppas förlossningen gick bra och att hon vill berätta mer sen när hon orkar..Hjärta

Då är det väll bara du och jag kvar här i tråden som väntar på Baby just nu... Härligt med en liten treaGlad
  • Leende
    Kavat skrev 2011-06-30 12:36:23 följande:
    Nackspärr och sjuka barn här så jag har full rulle minst sagt..

När var det dags för dig?
     (viskar Ekorren fick en liten sötis i går! Solig)
    Usch då, stackars digRynkar på näsan *krya på dig kram*

Jag har BF 15 juliBaby 
  • Leende

Lindadjo: Vart köpte du föresten ditt fina regnskydd från tullsa? Jag har bara sett svarta innan...

• Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-30 12:40:22 följande:
    Åhhhhh, vad roligtSkrattande hoppas förlossningen gick bra och att hon vill berätta mer sen när hon orkar..Hjärta

Då är det väll bara du och jag kvar här i tråden som väntar på Baby just nu... Härligt med en liten treaGlad

Nifelheim ska ju oxå ha en liten

Tullsa regnskyddet köpte jag på babyproffsen. Gillar den massvis! Längtar så tills jag ska få gå runt med vagnen och så klart tills bebisen kommer. Nu är det ju bara 6,5 vecka kvar, så den som väntar på nånting gott...

• Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-30 12:49:28 följande:
    Lindadjo: Vart köpte du föresten ditt fina regnskydd från tullsa? Jag har bara sett svarta innan...
    Det fanns även ett svart med vita blommor på, som oxå var fin.
  • Leende
    Lindadjo skrev 2011-06-30 13:06:53 följande:

Nifelheim ska ju oxå ha en liten

Tullsa regnskyddet köpte jag på babyproffsen. Gillar den massvis! Längtar så tills jag ska få gå runt med vagnen och så klart tills bebisen kommer. Nu är det ju bara 6,5 vecka kvar, så den som väntar på nånting gott...

Aha, då är vi tre som väntar.. Måste ha missat/glömt det , får skylla på gravidhjärnanDrömmerOskyldig

Jasså, babyproffsen, dit skall jag på lördagGlad... Då får det bli sånt... Har även kollat på elodie details snygga, 
    men dom är ju lite dyrare... 

Ja, du har ju inte heller så långt kvar nu... spännande... 
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11