-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Jessika82 skrev 2011-06-27 10:16:19 följande:Ja här får man både åka mc bil och lastbil.... (jag har b kort men det är smidigare att bara åka med)
Jag kan köra mc själv om jag vill... inte för att jag gör det speciellt ofta, och inget den här sommaren, av naturliga skjäl då så klart
-
Här var det lugnt..... Men det är väll så på sommaren när det är fint väder och semestertider
Själv håller jag på att tvättar och förbereder inför bebisens ankomst. Orkar knappt vara i solen nu tyvärr..
Skönt att det närmar sig iallafall...
Ekorrfamiljen: Nu är det väll dags för dig snart va? Kanske du redan fåttSpännande att höra sen....
-
Ja, här var det verkligen lugnt. Ekorren fick en liten Vijar igår faktisktLeende skrev 2011-06-30 11:51:45 följande:Här var det lugnt..... Men det är väll så på sommaren när det är fint väder och semestertider
Själv håller jag på att tvättar och förbereder inför bebisens ankomst. Orkar knappt vara i solen nu tyvärr..
Skönt att det närmar sig iallafall...
Ekorrfamiljen: Nu är det väll dags för dig snart va? Kanske du redan fåttSpännande att höra sen....
-
Nackspärr och sjuka barn här så jag har full rulle minst sagt..
När var det dags för dig?
(viskar Ekorren fick en liten sötis i går!)
-
Åhhhhh, vad roligtLindadjo skrev 2011-06-30 12:33:32 följande:Ja, här var det verkligen lugnt. Ekorren fick en liten Vijar igår faktiskt
hoppas förlossningen gick bra och att hon vill berätta mer sen när hon orkar..
Då är det väll bara du och jag kvar här i tråden som väntar påjust nu... Härligt med en liten trea
-
Usch då, stackars digKavat skrev 2011-06-30 12:36:23 följande:Nackspärr och sjuka barn här så jag har full rulle minst sagt..
När var det dags för dig?
(viskar Ekorren fick en liten sötis i går!)
*krya på dig kram*
Jag har BF 15 juli -
Lindadjo: Vart köpte du föresten ditt fina regnskydd från tullsa? Jag har bara sett svarta innan...
-
Leende skrev 2011-06-30 12:40:22 följande:Åhhhhh, vad roligt
hoppas förlossningen gick bra och att hon vill berätta mer sen när hon orkar..
Då är det väll bara du och jag kvar här i tråden som väntar påjust nu... Härligt med en liten trea
Nifelheim ska ju oxå ha en liten
Tullsa regnskyddet köpte jag på babyproffsen. Gillar den massvis! Längtar så tills jag ska få gå runt med vagnen och så klart tills bebisen kommer. Nu är det ju bara 6,5 vecka kvar, så den som väntar på nånting gott...
-
Det fanns även ett svart med vita blommor på, som oxå var fin.Leende skrev 2011-06-30 12:49:28 följande:Lindadjo: Vart köpte du föresten ditt fina regnskydd från tullsa? Jag har bara sett svarta innan...
-
Aha, då är vi tre som väntar.. Måste ha missat/glömt det , får skylla på gravidhjärnanLindadjo skrev 2011-06-30 13:06:53 följande:
Nifelheim ska ju oxå ha en liten
Tullsa regnskyddet köpte jag på babyproffsen. Gillar den massvis! Längtar så tills jag ska få gå runt med vagnen och så klart tills bebisen kommer. Nu är det ju bara 6,5 vecka kvar, så den som väntar på nånting gott...
Jasså, babyproffsen, dit skall jag på lördag... Då får det bli sånt... Har även kollat på elodie details snygga,
men dom är ju lite dyrare...
Ja, du har ju inte heller så långt kvar nu... spännande...