-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Glad midsommar
-
De där skulle jag också kunna köpa bara för att... Superhäftiga!Lindadjo skrev 2011-06-23 21:10:12 följande:
Äh... får inte länken att funka.. lägger in en bild istället...
Jag såg de i england och kan inte helt komma över de här skorna.. de är ju sååååååå underbara!!
-
Ser jätte sköna ut. Jag köper nästan typ enbart Rieker och Ecco och skulle lätt kunna köpt de där.Asereht skrev 2011-06-23 21:34:15 följande:Jag tycker skorna var kul! Läckra på ett kul och galet sätt. Typiskt en sån sak som faller mig i smaken. ibland bara älskar jag ett plagg för att det är så galet fult!
Själv går jag aldrig i högklackat utan är en sån som älskar ballerinaskor och gympadojor av olika slag.
Senaste inköp:
Visst Sköna Marie är säkert höjden av tantighet eftersom de gör fotriktiga skor men de har många fina modeller numer och de här är både snygga på och otroligt sköna och äkta skinn vilket jag vill ha.
Mina sommarskor
-
Jag har den svarta. Älskar den!Leende skrev 2011-06-23 23:23:18 följande:Gokväll!
Nån som har erfarenhet av denna skötväskan? www.mylittlestar.se/ju-ju-be-standard/beall/8...
Har även lite mer blommig i Be tween och en Be light och en Be Small... -
Glad midsommar!!!
-
Glad midsommar!
-
Glad midsommar !!!
-
Glad midsommar
-
Någon mer vars FL-app totalkraschat efter senaste uppdateringen?
-
Mmmmm... mumma!Kavat skrev 2011-06-24 09:53:57 följande:De där skulle jag också kunna köpa bara för att... Superhäftiga!