• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Lindadjo

Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-06-24 18:01:52 följande:
    Någon mer vars FL-app totalkraschat efter senaste uppdateringen? Skrikandes
    Min har aldrig kunnat ladda in den. Alltså jag har försökt x antal gånger men det funkar inte ens att få ner någon app att använda... Obestämd
  • Leende
    Kavat skrev 2011-06-24 09:59:29 följande:
    Jag har den svarta. Älskar den! Solig
    Har även lite mer blommig i Be tween och en Be light och en Be Small...
    Lindadjo skrev 2011-06-24 20:47:53 följande:

Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå

Vad roligt, jag har nämligen ochså en svart Be All på gångSkrattande även en sån här till med http://www.mylittlestar.se/ju-ju-be-special/bemajor/245

Har ju inte känt och klämt på den än, men tycker den verkar superbra, så skönt att höra positivt från er
    som har denGlad

Glad midsommardag{#emotions_dlg.flower}
  • Leende
    Jessika82 skrev 2011-06-25 03:39:40 följande:
    Ytterligare 1 skit natt....
    Ojdå, stackare Rynkar på näsan Krya på dig{#emotions_dlg.flower}
  • Lindadjo
    Leende skrev 2011-06-25 10:38:37 följande:
    Lindadjo skrev 2011-06-24 20:47:53 följande:

Vad roligt, jag har nämligen ochså en svart Be All på gångSkrattande även en sån här till med www.mylittlestar.se/ju-ju-be-special/bemajor/...

Har ju inte känt och klämt på den än, men tycker den verkar superbra, så skönt att höra positivt från er
    som har denGlad

Glad midsommardag{#emotions_dlg.flower}
    Bemajor är säkert jättebra, jag har en en hel uppsjö av bemine, tycker de är helt perfekta som små handväskor, får plats med lite pengar och telefon osv
  • Leende
    Lindadjo skrev 2011-06-25 10:57:58 följande:
    Bemajor är säkert jättebra, jag har en en hel uppsjö av bemine, tycker de är helt perfekta som små handväskor, får plats med lite pengar och telefon osv
    Åh, vad bra, längtar efter mina väskor nuSkrattande
  • zasata

Jag gillar ballerina skorna, tönt snygga!

Dom sköna Marie köpte jag förra året, tyvärr höll dom bars en månad :( så spara kvitto!

• Ekorrfamiljen

God fortsättning eller vad man säger..

På tal om skötväskor, är det någon av er som testat Willvins väskor? Tycker att de är snygga och verkar funktionella, men priset avskräcker ju en aning om man säger så..

Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Lindadjo
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-26 10:58:49 följande:

God fortsättning eller vad man säger..

På tal om skötväskor, är det någon av er som testat Willvins väskor? Tycker att de är snygga och verkar funktionella, men priset avskräcker ju en aning om man säger så..

zasata har väl/eller har haft Willvin?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11