-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå
-
Min har aldrig kunnat ladda in den. Alltså jag har försökt x antal gånger men det funkar inte ens att få ner någon app att använda...Fröken Småland skrev 2011-06-24 18:01:52 följande:Någon mer vars FL-app totalkraschat efter senaste uppdateringen?
-
Ytterligare 1 skit natt....
-
Kavat skrev 2011-06-24 09:59:29 följande:Jag har den svarta. Älskar den!
Har även lite mer blommig i Be tween och en Be light och en Be Small...Vad roligt, jag har nämligen ochså en svart Be All på gångLindadjo skrev 2011-06-24 20:47:53 följande:Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå
även en sån här till med http://www.mylittlestar.se/ju-ju-be-special/bemajor/245
Har ju inte känt och klämt på den än, men tycker den verkar superbra, så skönt att höra positivt från er
som har den
Glad midsommardag -
Ojdå, stackareJessika82 skrev 2011-06-25 03:39:40 följande:Ytterligare 1 skit natt....
Krya på dig
-
Bemajor är säkert jättebra, jag har en en hel uppsjö av bemine, tycker de är helt perfekta som små handväskor, får plats med lite pengar och telefon osvLeende skrev 2011-06-25 10:38:37 följande:Vad roligt, jag har nämligen ochså en svart Be All på gångLindadjo skrev 2011-06-24 20:47:53 följande:
Leende, jag har en BeAll, har tidigare haft en between och har oxå en mightybe. Pratar om Jujube-väskorna. Jag gillar de oxå
även en sån här till med www.mylittlestar.se/ju-ju-be-special/bemajor/...
Har ju inte känt och klämt på den än, men tycker den verkar superbra, så skönt att höra positivt från er
som har den
Glad midsommardag -
Åh, vad bra, längtar efter mina väskor nuLindadjo skrev 2011-06-25 10:57:58 följande:Bemajor är säkert jättebra, jag har en en hel uppsjö av bemine, tycker de är helt perfekta som små handväskor, får plats med lite pengar och telefon osv
-
Jag gillar ballerina skorna, tönt snygga!
Dom sköna Marie köpte jag förra året, tyvärr höll dom bars en månad :( så spara kvitto! -
God fortsättning eller vad man säger..
På tal om skötväskor, är det någon av er som testat Willvins väskor? Tycker att de är snygga och verkar funktionella, men priset avskräcker ju en aning om man säger så..
-
zasata har väl/eller har haft Willvin?Ekorrfamiljen skrev 2011-06-26 10:58:49 följande:
God fortsättning eller vad man säger..
På tal om skötväskor, är det någon av er som testat Willvins väskor? Tycker att de är snygga och verkar funktionella, men priset avskräcker ju en aning om man säger så..