• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Ekorrfamiljen
    Jessika82 skrev 2011-06-26 18:52:46 följande:
    Ikväll så är man ute och åker 24meters lastbil....
    Cool!
    Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!
  • Lindadjo
    Jessika82 skrev 2011-06-26 23:36:37 följande:
    Sambon har tagit körkort och jag får åka med. Jag är så glad och stolt
    Jag har fått åka brandbil med min sambo, kännde mig som ett litet barn
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Ekorrfamiljen

Haha, vad roliga ni är! Jag får nöja mig med att vara ute och finåka i vår Zafira jag.

• passau
    Ekorrfamiljen skrev 2011-06-27 09:08:46 följande:
    Haha, vad roliga ni är! Jag får nöja mig med att vara ute och finåka i vår Zafira jag.
    hrm... *surar* jag får inte åka ngt kul alls...
    zafiran får jag köra varje dag däremot...
  • Ekorrfamiljen

Jag kan inte köra längre.. Dels når jag typ inte fram till ratten och dels gör det på tok för ont i bäckenet att sitta och gasa/bromsa/frikoppla så det får vara ett tag till. För övrigt orkar jag inte lyfta ur rullstolen ur bilen heller, även om jag nu skulle ha lyckats köra själv.. *frustrerad* Vill "gå" på sta'n och göra kul saker för att fördriva tiden ju.

• Nifelheim
    passau skrev 2011-06-27 09:12:19 följande:
    hrm... *surar* jag får inte åka ngt kul alls...
    zafiran får jag köra varje dag däremot...

Gnäll du bara. "Min" gubbe HAR inte ens vanligt B-körkort FörvånadSkrikandesGråter
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • passau
    Nifelheim skrev 2011-06-27 09:27:27 följande:

Gnäll du bara. "Min" gubbe HAR inte ens vanligt B-körkort FörvånadSkrikandesGråter
    haha...
    om jag träffat maekn många år tidigare kunde jag fått åkt ambulans...
  • Jessika82

Ja här får man både åka mc bil och lastbil.... (jag har b kort men det är smidigare att bara åka med)

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11