-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Teutonia S3 hade jag nog kikat på. Vändbar med roterbart hjul fram. Lär ha mkt bättre framkomlighet än fun som jag förstått är rätt kass när det kommer till lite terräng.sarahl skrev 2010-05-10 11:04:17 följande:spelar ingen roll om det är ett eller två hjul fram. har tittat på en fun men tvekar pga hjulen i snö och sand. fanns en fin vagn och bra pris. dock en babytravel i konga! men där har man ju inte vägarna förbi!
-
Det funkade bra.Fröken Småland skrev 2010-05-10 14:23:38 följande:Jag tror inte det är någon större fara, se till bara att inte det elastiska spänns när du syr. Gissningsvis skall det elastiska ligga över det stumma så att matningen sker på det stumma men det är bara en spontan tanke.
-
Nu har jag äntligen sprättat bort och sytt om bakstycket på lapptäcket. Nu är det istället för en stel och omysig sak en mjuk och gosig filt.
-
Ja det där gick ju nästan bra. *suck*
-
Nu pratar folk lite vagnar jag vet om...
Fun är omöjlig i norrlandssnö, hade dom som lånevagn och trodde jag skulle dö när jag försökte ta mig över drivorna
Spirit/S3 funkar kanon i både snö och sand. Släpande min på stranden och snömodd och vallar.
Quinny XL Freestyle körd i snö men är lite för bred över bakaxeln och TUNG för att lyfta när den fastnar, välter dessutom rätt lätt
Nu minns jag inte om det är två vagnförfrågan men ingen av dom tycker jag är för en 1m barn... C har Quinnyn hos mamma men jag skulle aldrig tänka tanken på att lägga henne i den då tror jag den skulle välta bums. -
Är kanske Timmyn nått att ha som sov/sommar kärra?
-
hej alla ,,idag har jag fått jobba lite,,iñaki är ju jämt sjuk så det blir inte ofta jag jobbar hela veckor,,när detta händer så "firar" vi detta med tårta....
Imorgon ska vi alla fall gå till doktorn eftersom han har en svullen skörter och haft detat i två månader,,jag vad vi vett... har prtat igen med gastro efter han börjat bajsa blod igen och varit mycket sjuk,,så nu börjar väll karullen igen,,, hoppas bara inte sommaren blir som förra sommaren, när vi tribringade mest tid på labb och AL en i stranden..
På tanken på att jag bara har fyra veckor semester blir det ju kort ledighet..
ja det var lite om oss,,iker har lyckat på denna korta stund ta utt alla cp.skivor och lagt de lit stökig över golvet så där fint...:( -
***! Just det! sorry! Kollar upp och postar imorgon! ok? Vet att jag skrev tankar och ideer och började klura, ska ta kolla. Det var inte fotosmycke på det va? för det går ju inte, men annars så. Klämmer in det mellan skolan och jobbet imorgon har en stund, plus en stund nu.Pruseluskan skrev 2010-05-10 14:26:17 följande:Heeeej!Du, vill inte stressa, men syster som fyller 18 på onsdag får det bli annan pressent till va? Förstår att du har lite mkt nu så vill absolut inte stressa, mer veta så att jag kan fixa annat....
-
Vad underbar!!Asereht skrev 2010-05-10 16:17:34 följande:Nu har jag äntligen sprättat bort och sytt om bakstycket på lapptäcket. Nu är det istället för en stel och omysig sak en mjuk och gosig filt.
Blä, idag har jag färgat håret, med resultat att jag sitter här med tårar i ögonen!! Först blev det gult, köpte ny färg, då blev det blå/grå.Vad ska jag göra?!!?
-
Lokatt: shit också
. Grönt neutraliseras med rött och blått med gult. Min frisör rekommenderade faktiskt ketchup en gång när mitt hår råkat bli lite grönt och det to den värsta tonen av det gröna. Vad har vi för något som går åt det gula/orange/beige hållet? *klurar*