-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Nu är vår "lilla" kisse kastrerad, öronmärkt och vaccinerad!
Skönt att ha det gjort. Dock är det en stor katt. Han är ju född i aug så är inte så gammal, men han väger desto mer.. Försöker hålla igen på fodret, men det är svårt när man har två katter att se hur mycket de äter var. Den ena är mager och den andra lite för rund. Är ju även väldigt begränsade i kostval i och med att jag inte vill ha foder som barnen inte tål, men men.
Ungarna vägde jag in också, med kläder 15,8 och 18.4. Knappt 3 kgs skillnad fortfarande. -
Prus!
har du kollat in dessa, duger ju som slit och släng test iaf.
www.blocket.se/stockholm/Billig_Begagnad_Bugaboo_27415142.htm&w=3
www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_FYND_27370247.htm&w=3 -
Här också: www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_gecko__08_27028164.htm&w=3
-
Vemund är det första barn jag haft som haft egna tydliga rutiner med både mat och sömn.
Han får gröt vid 19-20 på kvällen, sen blir det ny blöja och pyjamas och lite tutte och sen ner i vaggan. Där sover han till cirka 8-9 då han får bröstet. Sedan är han uppe en timme, en och en halv innan han får gröt, mer tutte och sen sover han middag 1-1,5 timme, mer tutte, lek, tutte, vila/sömn, lek och sedan är det kvällsgröt igen.
Jag ammar varannan till var tredje timme på dagen fortfarande men det är inga långa pass, mest lite påfyllning bara.
-
USCH vill ha,,jag som är helt pank,,, vill ju prova en,,,Asereht skrev 2010-05-11 17:58:29 följande:Prus!har du kollat in dessa, duger ju som slit och släng test iaf. www.blocket.se/stockholm/Billig_Begagnad_Buga...www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_FYND_27...
Min scotter vett jag inte än om jag gillar den eller inte tycker om den.. får provköra den lite mer... men jag är hemst sugen på en UJ,,skulle bytat med en tjej men hon ångrade sig ,bodde för långt bort... -
åÅåå den sista vart man ju lite sugen på.... men får tuvalinen plats i en frog???Asereht skrev 2010-05-11 17:58:29 följande:Prus!har du kollat in dessa, duger ju som slit och släng test iaf. www.blocket.se/stockholm/Billig_Begagnad_Buga...www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog_FYND_27...
-
menade gecko!!!Pruseluskan skrev 2010-05-11 19:27:49 följande:åÅåå den sista vart man ju lite sugen på.... men får tuvalinen plats i en frog???
-
Ang Tuvas sovande, så får vi nog helt enkelt gilla läget på att det är en övergångsfas, och göra lite som det passar från dag till dag....
Jag fick för övrigt idag hem en super grej för alla oss med Bee'sar. Ett super duper lovely sittdelsöverdrag som gör att sittdelen skyddas, den ser mer ombonad och personlig ut och jag är SÅ kär i det!!!
Hittade det här ----> http://bee-ready.blogspot.com/ -
S får plats i en Gecko men har huvudet i sufflan...Pruseluskan skrev 2010-05-11 19:30:30 följande:menade gecko!!!
-
svart?
Ja S3 är en sååå bra vagn *love*Lokatt skrev 2010-05-10 20:21:40 följande:Vad underbar!! Blä, idag har jag färgat håret, med resultat att jag sitter här med tårar i ögonen!! Först blev det gult, köpte ny färg, då blev det blå/grå. Vad ska jag göra?!!?Asereht skrev 2010-05-10 15:43:00 följande:Teutonia S3 hade jag nog kikat på. Vändbar med roterbart hjul fram. Lär ha mkt bättre framkomlighet än fun som jag förstått är rätt kass när det kommer till lite terräng.