-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Nif, du är välkommen hit med!
-
Misstänkte det... annars hade jag nog åkt ner bums och dumpat trollet och själv gått ut i skogen någon timme... Behöver vila hjärnan efter en gruppfikaträff på 3timmar, nu susar det och jag mår illa... min hjärna mår nog inte så bra och jag inser varför jag är hemma...Fröken Småland skrev 2010-05-08 16:07:12 följande:Nja, barn som andas som de skall är nog en förutsättning är jag rädd då jag inte är medicinutbildad eller har annan erfarenhet...
-
det är nån inställning på blogg.se tror jag eller är det facebook.. skall kolla.Asereht skrev 2010-05-08 16:07:27 följande:Zazata eller någon annan som vet, hur gör man för att få sin blogg i loggen på fb när man uppdaterar? Lägger man länk varje gång eller går det att koppla ihop på något sätt?
-
tjoho, nu har jag övat lite på köra bil, start-stop köra växla och så basic.
-
Jag hittade någon app på fb, verkar funka.zasata skrev 2010-05-08 19:41:01 följande:det är nån inställning på blogg.se tror jag eller är det facebook.. skall kolla.
-
bra för jag hitta inte..Asereht skrev 2010-05-08 20:00:47 följande:Jag hittade någon app på fb, verkar funka.
Jag blir galen.. skall väga mig i morgon.. tror vågen kanske visar minus trotts mens nu.. knappt ätit på 3 dagar pga jävla mensvärk och magkatarr.. har så funikng jävla ont att jag bara vill skrika. hugger liksom i hela magen. Fick i mig en skorpa nu. men mår så illa i ställlet att det knappt är värt det. *klagar och vill ha tips* -
jag kan komma samtidigt, så kan jag ta d medicinskaFröken Småland skrev 2010-05-08 16:07:12 följande:Nja, barn som andas som de skall är nog en förutsättning är jag rädd då jag inte är medicinutbildad eller har annan erfarenhet...
Fr S säg itne för mkt då kanske vi kommer allihop!
jag och sys har röjt förrådet... så snart har vi ett fungerande gästrum med! 1 dubbelsäng och 2 växasängar...
har varit jätte kreativ idag!
varit på kossa-utsläpp i metropolen Dingle...
M sa vov, till lammen då sa en tacka BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
då sa M bä!
testade bä till kossan... Kon tittade på henne och sa MMMUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
M sa Mu!
så oj vad vi har lärt oss idag ;)
Har lagat chiliconcarne, köttfärssås, och köttfärspaj... sen bakade jag en tigerkaka av bara faretnsen Fick M smaka på glass första ggn... tänderna på väg igenom så d lindrar nog liiiite iaf...
fick ett litet rån med pytte lite glass... när hon inte kunde slicka tog hon skeden och försökte få ner den i rånet, när inte d funkade gjorde hon sönder rånet med skeden och tog sen fingret och åt upp resten glass...
skönt att en snart 1-åring lärt sig problemlösning ;)
-
-
Eh....*skum*passau skrev 2010-05-08 20:54:17 följande:läs "brevet"... www.tradera.com/My-little-pony-samlar-figur-3...
-
Erhm nice samfraktsprincip.
Passau: Akta jag inte lämnar över trollet... en dags vila vore inte helt fel nu *trött*