-
-
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
-
Zasata: japp, gamla. Menade du allvar med att du sade upp dig från nya jobbet efter fyra timmar? *fnissar vanvördigt*. Förresten fick jag ett tomt meddelande i inboxen häromdagen. Jag misstänker att det rörde sig om ett brev du fått men du kan väl skriva igen?
-
va tomt? jag som skrev så långt..Fröken Småland skrev 2010-05-09 23:02:41 följande:Zasata: japp, gamla. Menade du allvar med att du sade upp dig från nya jobbet efter fyra timmar? *fnissar vanvördigt*. Förresten fick jag ett tomt meddelande i inboxen häromdagen. Jag misstänker att det rörde sig om ett brev du fått men du kan väl skriva igen?
ja efter 4a timmar!! -
var det en bra arbetsgivare?zasata skrev 2010-05-10 07:28:19 följande:va tomt? jag som skrev så långt.. ja efter 4a timmar!!
-
God Morgon!
Idag får jag en praoelev här på jobbet, det är sambons kusins dotterkul med sällskap.
Ha en bra dag! -
Nej. var rena lekstugan..passau skrev 2010-05-10 07:31:01 följande:var det en bra arbetsgivare?
-
Grymt trött idag. Det är lätt utmattande att fira pensionärer!
-
vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då.
tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen... -
Måste det vara två hjul fram eller funkar det med trehjuling?sarahl skrev 2010-05-10 10:41:03 följande:vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då. tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen...
-
Vad är hyffsat pris? Ska du ha en billig vagn är det väl First Wheels kanske som gäller, eller någon Herqules.sarahl skrev 2010-05-10 10:41:03 följande:vagn med svängbara framhjul, dock ingen bugga. Hyfsat pris, gärna vändbar sittdel. vad skall man ha då. tycker om babytravels vagn men den är ju bara fråmåt i sittdelen...
BRA vagn dock tycker jag att Teutonia Fun eller Spirit S3 är. Eller kanske en Emmaljunga "vaddenuheter" 360? -
nu har jag bokat tid åt min vovves kastrering, lite nervös är jag allt, de ska operera i min "tös"!
I övrigt är mitt shema exakt lika kaos och fullbokat som det varit ett tag, därav min frånvaro här. Nu idag har jag nån timme på förmiddagen iaf. springer mellan tvätt och här
zasata, trist med jobbet, men fyra timmar?! Om de var så extrema vill vi ha detaljer hua
Kavat, trist att du aldrig blir helt frisk