• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-08 11:06:04 följande:
    hehe.. Ebba brukar ta min, ta av knapplåset, gå till sin sida på iphonen. bli tyst och spela.. ivland hör man "nya spel".. Jag tar bara gratis spel så dom är itne så roliga Ibland går hon in på youtube till favoriter och sitter och sjunger.. perfekt.. ;)
    Skulle ändå inte funka här, dom är ju tre stycken så det skulle slitas dras och bråkas om vem som ska ha och bestämma. Bättre alla tre sitter vid pappas dator.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht

Vilken tur att jag tog happyklädseln när jag gjorde, nu har hon höjt både utrop och köp nu. *nöjd*

• Asereht
    zasata skrev 2010-05-08 11:51:16 följande:
    Billigt, kan du inte skaffa en till ;)
    Det skulle vara för vagnens skull då! *he he*

Nä, jag är rätt "mätt nu". Underbart med en liten bebis att njuta av och härligt att få göra det här med större syskon som är självgående gällande det mesta. Rena lyxen faktiskt, men nu blir det inga fler hur underbart det än är med bebisar/barn så ahr vi fyllt vår kvot.
  • Fröken Småland

iPhone is da shit *konstaterar*

Nif: Vi bor bara sex mil från Ullared, åt "rätt" håll, dvs ert håll (typ). Jag har sagt det innan och jag säger det igen och jag menar det verkligen; du är varmt välkommen att bo här. Ta med ungar och morsor (helst inte hundar men det går att förhandla även på det området) och kom hit vetja! Ni sover först här en natt så vi hinner lära känna varandra och sen sticker du och modern till Ullared och Elric stannar här och åker fyrhjuling eller så sticker vi och badar. No probs, två eller tre ungar spelar ingen roll och mina barn är alltid snälla mot gästande barn. Ni kan stanna här några dagar och passa på att åka till High Chaparral också som bara är tre-fyra mil bort. Fundera på det!

Just i juli har jag svårt att boka in något bestämt eftersom vi har lite vi själva skall göra då. Tänkte våldgästa Ekorren faktiskt och sen blir det lite camping och så den obligatoriska Danmarksresan. Vilken annan tid som helst får ni mer än gärna komma hit, sängplats fixar vi utan problem, vi har massor av (pyttesmå ) rum.

• Cs mamma

*funderar om FrS verkligen menar att även jag får lämna barn där eller om det är förbehållet friska barn som alltid andas som dom ska*

• Fröken Småland
    Angel Gbg skrev 2010-05-08 16:02:57 följande:
    *funderar om FrS verkligen menar att även jag får lämna barn där eller om det är förbehållet friska barn som alltid andas som dom ska*
    Nja, barn som andas som de skall är nog en förutsättning är jag rädd då jag inte är medicinutbildad eller har annan erfarenhet... {#lang_emotions_undecided}
  • Asereht
    Zazata eller någon annan som vet, hur gör man för att få sin blogg i loggen på fb när man uppdaterar? Lägger man länk varje gång eller går det att koppla ihop på något sätt?
  • Kavat

Jag hänger här då och dåmen har inte så mycket att skriva.
    Har megaont i fogarna, var på vattengympan igår. Så skönt, men det gjorde ont i går. Innan har jag trott att man aldrig skulle kunna få ont av vattengympa för så mycket tar man ju inte i.. Men röra mig behöver jag så jag hoppas att det blir bättre igen. Optimist javisst!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11