• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

K*B*N snackar vidare del 11
    {#lang_emotions_cool} Kreativa barnvagnsnördars tillhåll {#lang_emotions_cool}

Vi som hänger här pratar barnvagnar, barnvagnstillbehör, barnkläder, annonser på Blocket, saker vi fyndat, pysselgrejer... ja, inget är OT. En varning är dock på sin plats att utfärda redan här, det smittar!

Detta är del 11 (!!!) av tråden och nu är vi som en enda stor familj här! {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden K*B*N, pratar del 11
  • Fröken Småland
    Nifelheim skrev 2010-05-29 22:08:03 följande:
    Lokatt: Jag lovar, den var i ett bedrövligt skick. Tveksamt om jag skulle sätta mitt barn i den ens som den är nu, men de ville gärna ha kvar yttertyget och betalar man bra så håller jag tyst och lyder FrkS: Tjusigt vardagsrum, men duu.. Jag trodde att djur var bannlysta hemma hos er, hur kunde då hunden bajsa på mattan?
    Jag gjorde ett undantag för min mammas lilla söta valp vilket straffade sig

Hunden lever dock och har hälsan fortfarande
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 22:11:31 följande:
    Jag gjorde ett undantag för min mammas lilla söta valp vilket straffade sig Hunden lever dock och har hälsan fortfarande
    *garvar lite* Valpar är faaaarliga!   Allvarligt, valpar är ju som småbarn, rätt som det är blir det jäkligt bråttom! *he he*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-29 22:13:19 följande:
    Jag är kär! Lille nöffe! www.bluebox.se/bilder/varor/a05243_3.jpgMin lille nöffe vill ha en sån här! *antecknar på listan över vad som ska köpas till mig*Nu fastnade jag på det där stället, det fanns ju rätt mkt grejor att titta på....
    Gullig

Jag gillade van Gogh-bakgrunden också men lite nördigt är det allt . Menar du att bakgrunden är med hela tiden, bakom ikonerna? Inte bara förstasidan alltså? Där har jag såklart mina darlings
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-05-29 22:15:42 följande:
    *garvar lite* Valpar är faaaarliga!   Allvarligt, valpar är ju som småbarn, rätt som det är blir det jäkligt bråttom! *he he*
    Sitter ni därhemma och småfnissar allihopa nu eller åt neurotiska Fröken Småland?

Jo, jag vet det där med valpar men han är sju månader så det borde inte ha hänt. Men den lille stackaren var nervös för barnen var lite vilda så det var inte så konstigt att det gick som det gick. Fast han gjorde om det nästa gång han kom också men då var ju mattan redan kasserad och golvet kan jag tvätta
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 22:19:54 följande:
    Sitter ni därhemma och småfnissar allihopa nu eller åt neurotiska Fröken Småland? Jo, jag vet det där med valpar men han är sju månader så det borde inte ha hänt. Men den lille stackaren var nervös för barnen var lite vilda så det var inte så konstigt att det gick som det gick. Fast han gjorde om det nästa gång han kom också men då var ju mattan redan kasserad och golvet kan jag tvätta
    Haha. Lite förvånad är jag allt över att han fick en andra chans.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-05-29 22:16:27 följande:
    Gullig Jag gillade van Gogh-bakgrunden också men lite nördigt är det allt . Menar du att bakgrunden är med hela tiden, bakom ikonerna? Inte bara förstasidan alltså? Där har jag såklart mina darlings
    Det ska ju vara wallpaper och när det gäller datan så är det ju tapeten dvs skrivbordsytan. Så det bör ju vara bakgrunden bakom ikonerna. Jag är sugen på att testa faktiskt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Lillgrisens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11