Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Allergitråden

FenomenaA skrev 2011-05-25 09:37:36 följande:
    Jag har tagit tag i ansökan om vårdbidrag, som jag ev ska hinna få in innan månadsskiftet. Jag skulle väldigt gärna ta emot era, och titta.Solig
    Hej jag försökte få handikappsersättning från försäkringkassan men de fick jag inte fast jag har ibs,gluten och mjölkallergisk de tyckte inte att de var tillräckligt dyrt så min mamma hjälper mig ofta med pengar.
  • Maddisen80

Hmm jag ska ta fler  prover de skulle om jag är allergisk mot mer, kan man få utslag på ryggen om man är allergisk mot nåt ??+

• Maddisen80
    mithrandil skrev 2011-05-26 10:58:32 följande:
    Man kan nog få utslag överallt om man är allergisk mot något.
    Hej okis för jag vet jag är allergisk mot pälsdjur,nickerl,gluten och mjölkpprodukter men nu senare tiden har jag fått röda prickar på ryggen
  • Maddisen80
    mithrandil skrev 2011-05-26 11:05:01 följande:
    Kan inte ha kommit i kontakt med något du redan vet om att du är allergisk mot?
    Annars är det ju bra att de ska ta fler prover. Är ju så svårt att veta vad man får utslag av egentligen för alla utslag är ju itne allergirelaterade.
    Hej jo de kan ju vara att jag har kommit i kontakt med de jag inte tål , jag tål ju inte damm och kvalster heller. De var min sambo som såg att jag hade röda prickar
  • Maddisen80

Det verka som inte jag tål jordnötter för så fort jag äter nötter får jag ont i halsen + utslag på ryggen och magen och jag som älskar jordnötter:(

• Maddisen80

Hej jag är allergisk mot jordnötter för igår åt jag de igen och fick utslag över hela ryggen :( så ringde vc hon sa att jag ska sluta med dem,

• Maddisen80

Nu ska läkaren göra allergitest på mig om en månad jag får utslag av tomat och ketchup med ,ska man vara allergisk mot allt   snart börja jag äta gräs hehe

• Maddisen80

Hej idag ska jag flyga till sundsvall så jag har fått skaffat intyg att jag är allergisk mot jordnötter,mjölkprotein och gluten så man får ta med sig eget fika annars bruka man inte få det.

Svar på tråden Allergitråden