Allergitråden
Hej jag köpte en gel salva mot munntorrhet idag ,så läste jag innehållet så stod de att de innehåller mjölkprotein och ägg hur kan de ha de i tandsalva?
Hej jag köpte en gel salva mot munntorrhet idag ,så läste jag innehållet så stod de att de innehåller mjölkprotein och ägg hur kan de ha de i tandsalva?
Hej jag var på max och åt i stockholm i onsdags de hade gluten och mjölkfritt bröd de tycker jag är jättebra
jag får dricka risdrycken nu måste sluta med soja eftersom de är baljväxter de sa dietisten och sojamjölk som är så gott
Hej när jag åkte til timrå för 12 dagar sedan blev jag stoppad för att jag hade mjölkfritt smör med trots att jag hade blivit lovad av sas om jag har intyg att jag inte tål gluten och mjölk så skulle jag få ta med mig ändå och då hämtade hon en annan vakt och han sa att de gick bra, jag ska flyga hem på måndag hoppas att de går bra
Min dietist sa att sojamjölk att de innehåller baljväxter de visste inte jag de vill inte han att jag ska äta eller dricka eftersom jag är känslig mot de med.