Allergitråden
När jag låg inne på psyk kom hem i onsdags då hade jag sagt att jag iinte tål mjölkprotein eller vete, då gav de mig en chokladpudding med skummmjölk i så jag gav den till en annan patient .
När jag låg inne på psyk kom hem i onsdags då hade jag sagt att jag iinte tål mjölkprotein eller vete, då gav de mig en chokladpudding med skummmjölk i så jag gav den till en annan patient .
Hej jag ska ju till ersta sjukhus på måndag då åker jag x2000 från hässleholm -stockholm 5.57 de är första klass då frågade jag om de kunde fixa gluten och mjölkfri frukost och de kunde dem de är ju jättebra :)
Är de någon här som vet om de är mjölkprotein i beccel ???
Hej igår var jag ju i stockholm och skulle äta,gick och kolla på restauranger en restaurang hade gluten och mjölkfri tomatsoppa så himla dyr men men det var gott iaf den kostade 79
hej jag tål inte bearnaissås fast dem säger att de ska vara gluten och mjölkfritt men kanske fettet jag inte tål ?
Grr jag hittade en tomatsoppa de står att de är tomatpure,vetestärkelse,smör,socker,muskotblommextrakt så ringde jag findus de innehåller både gluten och mjölkrpotein den som är i glasburken :(((
Hej jag ska ju göra magsäckop om några månader då ska jag dricka dietpulver 2 veckor före och jag tål inte gluten och mjölkprotein och de enda jag har hittat som jag har haft innan är fitmeal är de någon annan som vet något annat för de var en som sa sophiakuren i en annan tråd men de är laktosreducerat skummjölkspulver
Är det någon som har recept på soppa
Det får inte vara vete/vetesträkelse,mjölprotein,lök,kål och inte mjölkprotein inte majs eller ärtor
Är det någon som vet vad de finns för mer gluten och mjölkfria dietpulver jag vet bara fitmeal och finns de någon näringsdryck som är mjölk och glutenfri ?
Har ni testad gluten och mjölkfria muffins med äpple inuti och kanel smakar jättegott om man tinar i micron
jag tål inte vete heller men mamma scan går bra