Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen
    Ocikatten skrev 2010-04-17 21:58:35 följande:
    Då kanske man ska slå till!
     i kaneleon suti så har maxen frtfrande stl 74 =O.... å han har ju 86-92 nu=) så kameleon e lite större=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

gomorn=)
    tittar in en snabbis bli en städning här på schemat=P... everlonn å co kommer på besök =)...trevligt trevligt

allt bra med alla?

• Greksmurfen

GAH ngn som vill låna maxen =P... han sptjälper till förbannelse just nu å blir sååå sur när man säger till han.... trotsig som bara den... å här ska man fixa iordning.. yeah good luck..

• Greksmurfen

gomorn=)

grattis grattis på födelsedagens elliegbg ;)

igår var ja å everlonn en tut tillkostavatt lite shopping där IGEN ja osm inte ska handal=P.. fy på henne...
    maxenå bus lekte såå fint igår... kom jättebra överrens=) inte en tår trots att de busade väldans=P hihi

• Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-04-19 08:34:29 följande:
    Godmorgon Tack för trevligt sällskap, mumsig middag och shopping igår!! Det var jättetrevligt! Maxen är såååågo och mysig Tom maken hade ju jättekul Samma intressen som grekis gubbe Du shoppade?? Halva min salgbudget rök! Någon kom ju med grejer som man inte kunde låta bli ju! Sonen blev väldans nöjd! Spatserade iväg i morse i nya Ed Hardyjackan
    hmm stavade som en kråka uppe=P.......
    ja det va inte dåligt att de hade samma intressen=).... aniss hade med det trevligt=).. trots att det vatt en tur till shopping ;) haha....ja jag handlade inte så mkt=P jämfört med dej hihihi..... blev han nöjd med det andra du handlade åt han då??
    NGN ja inte vatt det jag ;).... men hon behövde ju dem grejerna =P.. då e det skillnad hahaha lagt lite bilder påFB =)
  • Greksmurfen
    Everlonn skrev 2010-04-19 08:50:10 följande:
    Han blev nöjd med alla grejerna "duktiga mamman" Mamman ångrar att hon la tillbaka sommarhatten och gröna kepsen men men Såg det, fiina barn vi har En bildlänk funkade inte dock...du får gärna lägga upp i bt oxå om du vill
    ska fixa det under dagen=).......
    satt på lejonkungen till maxen, hoppas han gillar den =P.. har fått nog avteletubbies h'är haha
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-19 08:54:46 följande:
    Godmorgon i tråden!
    morrn morrn allt bra?
  • Greksmurfen

åhh såg att gick man med på småtting.se på facebooken så får man tillgång till rabatt på webshoppen :P.. mee like hmm såg att det krävdes 300medlemmar minst.... ligger på 180 typ nu... nga som har fb å vill assistera =P e sugen på lite nytt katvig

www.smatting.se/shop/klaenningar/katvig-klaenning-lavender-miniapple.html
    å den
    www.smatting.se/shop/troejor/katvig-summersuit-green-chequered-apple-2.html
    (obs inte min butik)

så härliga färger.... vill ha =P

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17