Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2010-04-10 20:55:20 följande:
    Inte mycket. Tycker mest vi ränner runt på massa kalas hela tiden nu. Men då får man ju samtidigt användning för alla fina kläder, så det är väll kul
    sant så sant=D...
    så skoj å få klä upp dem ibland=)... hmm får inte handla för mkt t maxen mer går inte in mer i hans garderob hahaha hade behövt en garderob till=P... å då har ja ju inte lag tin smutstvätten som ligger i korgen å det är ändå knökafullt efter gårdagens inköp med =P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    SmillaMilla skrev 2010-04-10 21:02:36 följande:
    hihi känner igen det där. Och undra hur det blir framöver. Vi skall köpa ny tvättmaskin, en 11 kilos Så kommer väll aldrig ha någon smutstvätt längre.
    OJ finns det så stora maskiner =P ........
    Busbellan skrev 2010-04-10 21:04:20 följande:
    Åh, låter kul! Men jag tror jag sparar mina pengar till nån gång i maj nu Vi ligger lite back på lönekontot nu också, sambon var ju hemma typ halva februari med Ella. Pengarna är ju tagna från hans lön, men inga pengar från fk än
    hmm ja då kan det bli tight..... här BORDE ja inte handla mer heller, men jamasar behövs iaf åev en skaljacka om ja skulle stöta på det å skalbyxor... annars så ska ja hålla mej i skinnet....
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-10 22:09:56 följande:
    Åh så fint!! Funderar på vad vi kan tänkas behöva för vagn. August behöver ju fortfarande åka vagn då och då. Än så länge får han plats i racen, men inte länge till. Men det finns nog inte nån som kan ta längre barn. Det är benlängden som är problemet. Vill inte ha nån sån där klumpig sak man kan beställa genom hab
    hmm ska se om jag kan hitta bild på den som vi har i vår ägo=).. är en Hab sulky smidig å fin=).. lr ja min mamma har den som hon fick av min moster ....
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-04-10 22:33:24 följande:
    *nu måste jag få ot skrika lite..* hur f-n ska man reagera när man man får inkassokrav på sammanlagt 11308 EURO???? jag har fått 2krav och gubben 1 på samma firma från samma företag, från 08 och i börja på 09
    VA... fasiken va sjukt ring å kola upp det så fort du kan....så ingen har använt sig av ert namn eller dylikt=S....

busbellan httar inte bilden just nu... ska kola upp å hitta den så ska du få se .. men den e smidig =)å lättkörd=)...

lillronya : blir ev kosta imorn =p.. ska ringa innan å höra hur det går på klädesfronten där
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-04-10 22:59:45 följande:
    våra va på 5980, 4179 och 1148 euro... så du tror man håll på att göra i brallan
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-04-10 23:02:02 följande:
    nu måste jag "tröstas"  lite , nån som har tips på snygga lila mössor eller kanske nåt annat kul??
    kolla fejjan =).. köpte NS lila mössa till maxen igår.... finfin va den=)  hmm får nog räkna över maxens antal på mössor här snart=P.. tro det e rätt mga haha
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-10 23:05:33 följande:
    Oh vad roligt med kosta!
    vill du ja ska fråga hur de har det på skalklädesfronten?
  • Greksmurfen

då gör ja så=P......

lillronya skrev 2010-04-10 23:10:56 följande:
    Jag jobbar hela dagen imorgon, så smsa gärna. Telefonen kan jag nog fumla lite med i smyg, svårare med datorn.
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-10 23:32:22 följande:
    hmm men jag hade nog ändå tagit en tvåfärgad.. som lilla damen gillar tycker det är såå svårt med enfärgad jacka och enfärgad mössa.. stämmer inte färgerna HELT så ser det så fel ut..
    ja det borde vella du veta ;)..... mössfreaket nr 1
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-04-11 08:04:58 följande:
    En fråga ang. fb? Det står ju barnkläder, men får man lägga ut vuxen oxå? Me&i? Jag har matchande vuxen o barnkläder. Men det är kanske dumt?
    det e lugnt om du kollar i sidåmarginalen så står det att vi kan lägga ut de dyrare märkena=P..;).... bla nova star me and I etc =P....
    så lägg du in=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17