Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-04-20 20:17:00 följande:
    en sån MÅSTE jag få tag på!!
    ÅHHH VA FIN :P....... e det smfolk lr vilket märke??

hej förresten=P
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    JsN skrev 2010-04-20 20:51:08 följande:
    JAg köpte de långärmade på ett julkalenderserbjudande och är supernöjd. Pytte har nästan alltid kortärmad t-tröja över en långärmad. (eftersom jag tycker det behövs mer än en tröja på sig på vinterhalvåret och pytte vägrar kofta inomhus)
    åhh de erbjudandet missade jag:S... jo har kännt å tttat på dem när ja vatt förbi rackarmaja =P.... e såå sugen på dem.. men budjeten fixar inte mer shoppingnu..
    handlade en del idag med ;).....
    nu e det total stop oavsett hur snyggt ngt är =P... få se hur länge ja klarar håla mej, men vill man ha salg så får man var hård..=P..
    ska ta å fixa lite tradera imorn med....
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-21 07:39:59 följande:
    God morgon!! Åh vad jag är salgsugen!! Shoppingkontot är ganska väfyllt så nu får det bli snart innan jag börjar nalla alldeles för mycket på det
    trevligt=)

här ska jag dona med T idag, bla emellan studiediskutionsvarven =P. det sega är att ajg inte kan använda mej av prolistern eftersom jag har en mac =S.... så får vackert lägga upp dem en och en {#lang_emotions_throwup}......
  • Greksmurfen

åhh smultron, ser att du tittar in det va inte igår jag såg dej=P.... tänkte ju fråga dej du som har helkoll;) vart kan ja finna småfolk eller katvig påslakansett, vagga, spjälis och juniorsäng?? lr om du kanske har ngt liggande som ser ensamt ut där hemma får du gärna förtälja det med{#lang_emotions_dreamer}. inboxa om du vill=) !!

• Greksmurfen
    {#lang_emotions_throwup} orka hålla med  T ...... har ju hälften kvar typ känns som det tar en evighet å dona utan prolistern =S.....

smultron såg du mitt tidigare inllägg t dej {#lang_emotions_dreamer}......
  • Greksmurfen

angpende vattenkoppor funderar jag på att vaccinera maxen faktiskt, man vet ju aldrig hur jobbgt dem får det. min kusin som är 8 hade med svårt å få att men fick det nu när brosdotter hade det. han var mycket prickig å hade vattkoppor i halsen med.

• Greksmurfen

åhh ätligen är ja klar med tradera uppladdningarna... sååå segt, tar ju evigheter,=S, sen har den hakat sig nga ggr med...... varför finns det inte prolister till mac för {#lang_emotions_undecided}..

nu blir det att plugga lite till å sen ut med hunden å sen blir det hålla den vanliga barnträningen (kampsport).. sen e dagen slut =P

• Greksmurfen

hejhe!
    här skulle jag bara ta en tupplur, somande vist 2 timmar, hade lätt kunnat sova mer, men fick lite brått upp när jag såg klockan =S.... mer å mer påtagligt trött nu iaf...

tror järnvärdet dalat mer =S..... hade droppat 30 sist.... vill ju avvakta med järntillskott så länge det går.... hur gjorde du liljan ??

hmm snart dax å tvätta mina lurvar jag har här med hela 2 st=P.. den ena från agis å den andra hemma lurven.... maxne har ju som sagt lekt i sandlåda med dem =P...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17