Vi som shoppar danska barnkläder del 17
hej förresten=P
www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php&cid=46 har velat besälla baströjor ett tag men inte funnit ngn vidare rabatt eler så .. men e bra sugen på dem... e go kvalle=)
liljan: e inte detta lite maia stuk över ;)
www.houseofkids.dk/shop/lilla-buksedragt-fra-122653p.html
......
åhh smultron, ser att du tittar in det va inte igår jag såg dej=P.... tänkte ju fråga dej du som har helkoll;) vart kan ja finna småfolk eller katvig påslakansett, vagga, spjälis och juniorsäng?? lr om du kanske har ngt liggande som ser ensamt ut där hemma får du gärna förtälja det med
. inboxa om du vill=) !!
orka hålla med T ...... har ju hälften kvar typ känns som det tar en evighet å dona utan prolistern =S.....
......
angpende vattenkoppor funderar jag på att vaccinera maxen faktiskt, man vet ju aldrig hur jobbgt dem får det. min kusin som är 8 hade med svårt å få att men fick det nu när brosdotter hade det. han var mycket prickig å hade vattkoppor i halsen med.
åhh ätligen är ja klar med tradera uppladdningarna... sååå segt, tar ju evigheter,=S, sen har den hakat sig nga ggr med...... varför finns det inte prolister till mac för
..
nu blir det att plugga lite till å sen ut med hunden å sen blir det hålla den vanliga barnträningen (kampsport).. sen e dagen slut =P
hejhe!
här skulle jag bara ta en tupplur, somande vist 2 timmar, hade lätt kunnat sova mer, men fick lite brått upp när jag såg klockan =S.... mer å mer påtagligt trött nu iaf...
tror järnvärdet dalat mer =S..... hade droppat 30 sist.... vill ju avvakta med järntillskott så länge det går.... hur gjorde du liljan ??
hmm snart dax å tvätta mina lurvar jag har här med hela 2 st=P.. den ena från agis å den andra hemma lurven.... maxne har ju som sagt lekt i sandlåda med dem =P...