Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

busbellan ska se om ja hittar biden på maxen iden vagnen nu som ja lovade sitter vid rätt dator =)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

busbellan:  www.facebook.com/group.php&id=696907690 går det inte där så gå in via min fb å maxen min maxen.. hittade tyvärr inte rätt bild av alla 500000 bilder=P men man kan iaf se lite av den där.. den har ju reglerbart fot stöd å så med=)

• Greksmurfen

hihii nu när jag kollade runt ibland bilderna hittade jag finfina bilder från salgen råkade viss t med få lilronyan på bild med=P
    å en hel del roliga butte bilder hahaha

• Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-11 21:40:40 följande:
    Det var värst! Roliga buttebilder har väl alla som varit i närheten av henne med en kamera.
    haha sant så sant.. en bild säger mer än tusen ord heter det va =P.....
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-11 21:45:15 följande:
    Tack, var inne och kikade En sån har jag sett nån ha, men den är alltså smidig? ser inte så smidig ut när jag sett den, men jag har ju inte känt på den
    supersmidig=)... hanterar den med en hand med maxen i då=P... hmm inte så oftaa du har vägarna förbi lammhult va=P..... den står ju ute hos mammsen=)...tycker so msagt den är kanon för lite äldre barn... lite lut på den går å få med bakåt, så maxen e ju lite liten egentligen, men den funkar som åkdon där=)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-11 21:45:07 följande:
    jag bjuder gärna på mig själv men den där bilden från katvig var inte alls meningen haha jag skulle bara rätta till tuttarna lite på skämt och JUST DÅ togs bilden
    HAHAkanske borde lägga ut mina bilder på fejjan =P å tagga lite granna nu hr ja ju de flesta  som vänner med =P...
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-11 22:01:28 följande:
    eeee näää då jäklar ska jag fotta dig om du sover över i min stuga  när du minst anar det
    HAHAHAHAHAHAHAHAH...... MUAHAHAHHAHA.....{#lang_emotions_dreamer}
    men det hade vatt skoj.. tro du skulle få e hel del skrivet under dina bilder
  • Greksmurfen

HEJHEJ..
    här är en glad å sprallig greksmurf =).. klarade min första tenta weeeeeee...
    nu e första kursen på spec utb avklarade=).... ne stoooor sten har lyft=P... buttrik sorry glömt bort å skicka usb gör det under morgondagen =) så har du den på ons=) e det oki??

kom ihåg att där ligger säkert en hel del dubletter men hoppas du har ngn användning iaf=)

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-12 19:43:40 följande:
    grattis vännen det är lugnt
    tackar=)... kändes så osäkert när tentan var över, du vet ju hur det känns ;)....

nähe tro ja ska ta å stifta bekantskap med min nygamla vän "samarinen" =S..... ja va får man inte utstå för dessa små bebbar=P.....
  • Greksmurfen
    Kristyr skrev 2010-04-12 20:18:25 följande:
    test nya kompisen losec istället
    hahha.. nje diggar gamle vännen... med maxen var samarin det enda som hjälpte inget annat =O... testade det mesta för samarin håller ju tyvärr inte allt för länge, men inge funka.. kanske blir annorlunda denna gången vem vet...;).. får kanske ge en ny vän chansen haha
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17