Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

glömde ju säga morrmorn;)

drar iväg till kosta outelt=P.. kan inte hålla mej vill iväg å titta:)
    ska låta mxen få leka med sina kusiner med=) dem bor typ på vägen dit=).. så får han busa av sig så sover han lagom tills vi ska vara på kosta=P

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-11 09:16:04 följande:
    alltså vad finns är eg?? överblivet från afärer eller? finns det chans att det finns en gammal klänning som man vill ha från förra sommaren?
    jo det finns chans, det e ju från alla pop affärerna som kommer in ibland e det nytt å ibland e det från andra säsonger=),å iböand e det andra handssortering.... så blandat..
    men de hade fortfarade inte fått leveransen så blev inget kosta.....
  • Greksmurfen

hejhej tjejer...

har ett litet förslag för att göra försäljningen på fb lättare, vad tror ni att vi alltid skriver ut lägsta bud pris i beskrivningen??
    då vet ju folk vad de kan buda för mga väntar nog eftersom de vinte vet vad de vill ge å vill inte ge skambud heller??

Lr har ni andra tips??

• Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-11 20:04:11 följande:
    villervallas mössa och vantar
    håller med butte=)... hmmm www.facebook.com/album.php&aid=159984&s=40&hash=44840b15388bb36129bc410f21417422#!/photo.php?pid=4449313&id=696907690 maxens e ju lite tukos där, har en till på han i en annan turkos å rod mössa=), bästa av allt e att ja inhandalde dem för 50% på villervalla. ja menar 40kr för en mössa=P bättre kan det inte bli=)
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2010-04-11 20:15:36 följande:
    ja minsta pris är bra om man skriver ut! ett minsta pris och ett slå till pris!!. vid slåtill pris är varan såld direkt. som ett köpnu
    men då skriver jag till det i sidnoteringen att man skall ha med ett lägsta pris och ett köp nu pris på sina varor så tror jag med att det går mer smidigt=).. hmm blir svårt för en själv med=P... men viss prutförmån finns ju nästan alltid typ inkl exl pp =P
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-04-11 20:27:57 följande:
    en liten fråga, då måste man sälja vid lägsta budet om man bara får ett?
    sätt ett sådant lägsta bud att du kan tänka dej att släppa den vid det =) helt enkelt.. är ju lite gambling på T med men där kan de oftast gå lägre =S...
  • Greksmurfen
    lillronya skrev 2010-04-11 20:39:50 följande:
    Hej! Jag är SÅ avis på alla som varit och fyndat på mässan!
    hmmm hade du sagt till kunde jag fyndat åt dej {#lang_emotions_undecided} men lite sent nu juh... shoppade åt everlonn.....
    du får hänga på å kolla nästa år=)
  • Greksmurfen
    Busbellan skrev 2010-04-11 20:45:24 följande:
    Ella hade 92 i byxor i somras och 68 i knickersen, men kan tänka mig att även 74 kan funka
    hmmmm maxens flesta knickers som ja inhandlat e ju stl 68 =S.... tro ni han kommer simma i dem då så de ser ut som för korta byxor??

han e ju 81lång just nu.... han har ju kvar 56 or sen förra...2st tror ja.. vet inte om ja kan kränga på han dem lr om ja ska lpta illasyster få använda dem nu=)
  • Greksmurfen
    Smileycat skrev 2010-04-11 20:43:50 följande:
    Ängeln- jag tycker klänningen är jättesöt Tack, för mösstips! Tyvärr ser jag inte din bild greksmurfen.. katvigs turkos-vita ska jag kolla men villervallas lät ännu roligare, då jag inte har ngt alls av dom! ännu.. sen är den tjejen en riktigt lortgris, så huvudet brukar inte ens få vara rent länge så vitt är ju inte helt kul kanske.. men den är ju fiiin!
    addar dej på facebook s bör du kunna se;)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17