Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

AochJsMamma skrev 2010-04-12 21:21:55 följande:
    samma här
    inga problem å komma in här=).... kanske var ngn bugg;)...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....

• Greksmurfen
    h80 skrev 2010-04-12 21:55:53 följande:
    fil funkar för mig
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 21:55:29 följande:
    Mjölk och yoghurt kan lindra lite,undvik kolsyrat,stekt,fet,kryddad mat,ingen juice eller citrusfrukter
    fil å mjölk har ja hemma.. kanske ska testa det=S.... e ju sjukt hur grymt ont det kan göra men "lite halsbränna" lixom... å värre blir det när man lägger sig ner....
    AochJsMamma skrev 2010-04-12 21:57:42 följande:
    losec! men det har du förstås inte hemma eftersom du frågar...  bröd o vitt ris brukar hjälpa mig
    nopp ingen losec hade för mej att jag hade lite liggande men nixpix.. har ngt annat läkemdele men den får man ju inte ta nu när man väntar smått =S....
    lillronya skrev 2010-04-12 21:57:24 följande:
    Mandel funkade för mej. Och havregrynsgröt.
    ingen mandel hemma..... å e mätt i magen, men bra å vet a om havregrynsgröten få testa det till vkällen kanske hjälper infr natten då;)
  • Greksmurfen
    stökmamma skrev 2010-04-12 22:02:57 följande:
    bubbelvatten och mandel, behövde inget annat och med Loppan hade jag grym bränna
    hmm okej.. det där med mandel kanske man ska köpa hem =P..... aálla prov e värda att testas=S....

smultron: hmm kom ju på att jag druckit kaffe idag (som jag aldrig  gör annars), juice likaså, hmm så ja man har kanske sig själv å skylla då=S...
  • Greksmurfen
    mysungarna skrev 2010-04-12 22:12:07 följande:
    det helt sjuka förslaget popcorn gärna micro pop  funkade för mig av någon lustig andledning åt ett par åt gången.
    hmm låter suspect med tanke på att det är salt =P.. hihi.... vatt det med eller utan smör{#lang_emotions_dreamer}
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-14 15:42:54 följande:
    och nu kommer jag o är ännu mer OT men min läkare ringde precis o sa att mina prover visat positivt för en bakterie, men hon har en så stark brytning så trots upprepade försök så lyckades jag inte få till vad det var för bakterie. Hon sa typ "Clostridium". Det är något i tarmarna alltså. Jag skulle ta antibiotika mot det. men vill ju inte börja med medicin innan jag vet vad fasen jag har...någon som kan hjälpa??
    gå online på fejjan =) så kan ja berätta mer=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-04-14 15:42:54 följande:
    och nu kommer jag o är ännu mer OT men min läkare ringde precis o sa att mina prover visat positivt för en bakterie, men hon har en så stark brytning så trots upprepade försök så lyckades jag inte få till vad det var för bakterie. Hon sa typ "Clostridium". Det är något i tarmarna alltså. Jag skulle ta antibiotika mot det. men vill ju inte börja med medicin innan jag vet vad fasen jag har...någon som kan hjälpa??
    lr msn funakr ju vilket som ;)
  • Greksmurfen
    h80 skrev 2010-04-14 20:21:32 följande:
    hur gammal är han?
    maxen har en S, i ns mössa den sitter kanon tycker jag=), alla hans mössor ramlar jämt ner.. sist vi mätta hans huvud var den 46,2cm å det var vella 2mån sen nu. hade inte vela t ha större=).....
  • Greksmurfen

smultron: glömde ju nämna skaloverallen satt super duper på maxen =) fanns tom lite växmån i armarna =) så den används på dagis flitigt nu när det har blivit lite varmare=)..
    dock så hade dem pälsat på han molos fleeceoverall under idag =O.. å det var ju rena rama sommarvärmen =P stackars lilla maxen hihi =P

• Greksmurfen
    mysungarna skrev 2010-04-14 20:37:57 följande:
    Heeeej heeeej tjejer
    goddagens=)... söta å goa smesterbilder ud lagt ut.. längtar inte alls efter solen =S....
    vill bara åka iväg, men då skulle mammsen min få hispan.. hon tyckte det va sent å flyga när maxen låg i magen i v 19=P...få bli till vintern kanske lr nästa år=)..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17