solouniko skrev 2010-04-20 07:41:22 följande:
Milla har aldrig växt i ett molo plagg på bredden, hon hinner växa ur dem på längden långt innan dess Oj 7 kg var verkligen inte mkt, tror Milla vägde 8,9 när hon var 1år men nu har hon ju varit sjuk så igår när jag vägde henne var hon nere på 8,2. Men nu är hon frisk och äter iallafall så det går frammåt
Nä jag tror inte Mateo heller komma växa i något på bredden. Det enda Maia vuxit i på bredden är deras linnen.
Är så ledsen idag, min älskade systerdotter (favoriten...om man får säga så...men hon är äldst och jag har tagit hand om henne mycket sen hon föddes) mobbas så hemskt i skolan så hon gråter sig till sömns nu om dagarna

Alla säger att hon är en kopia av mig....vilket också innebär att hon får samma problem

Jag lider så med henne, jag har ju varit i samma situation. Och det enda som hjälpte var när jag fick byta skola så nu håller jag på o puschar min syster för att låta henne göra det...men velar om jag gör rätt.
Åh jag hatar detta...den där knuten jag hade i magen hela tiden som liten är tillbaka nu när hon går igenom samma helvete
Jävla dumma idioter som är så elaka, ibland vill jag bara ge dom en ordentlig utskällning!!