Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hzl skrev 2010-04-20 16:39:13 följande:
    liljan, har du helt sjuk kamera eller!? Nån som vet "bäst före dag" på att ändra ögonfärg? Jag har blå o killen har gröna. Våran tös har blå, litelite pytte grönt runt pupillen. (kanske för att jag verkligen vill att hon ska ha gröna ögon jag får det till det) Hon är 15månader. är hoppet ute då? Innan året hade hon absolut inget grönt i ögonen..
    Jag har en digital systemkamera. Canon eos nånting.

Maia hade klarblå fram tills hon var 2 ungefär, nu är de mer grönmelerade och t.o.m några stänk av brunt i dom
  • Zvartaliljan
    minamor skrev 2010-04-20 16:42:07 följande:
    har för mig att bvc sagt att ögonfärgen kan ändras upp till 8 års ålder,sen vet jag inte hur vanligt det är, men ett tag kvar för tjejen isf :)
    h80 skrev 2010-04-20 16:41:46 följande:
    Det kan dröja upp till 5-6 års åldern innan ögonfärgen är bestämd
    men oj då, trodde inte det kunde pågå så länge! Kanske Maias blir mer bruna då också Fast nää...är nog för ljusa för det.
  • Zvartaliljan
    hzl skrev 2010-04-20 17:05:06 följande:
    det har jag med.. vad har du för objektiv? Helt sinnes skärpa i det kortet du la upp på ögat. kan inte vara med vanligt 18-55mm?
    jo det är med vanligt objektiv, har inget extra. Ställde in på närbild och manuell skärpa o tog kortet riktigt nära
  • Zvartaliljan
    hzl skrev 2010-04-20 17:06:48 följande:
    tack minamor o liljan, då kan jag fortsätta hoppas på lite grönt! spelar ju ingen roll men tycker det e så himla fint med gröna ögon
    så här gråblå var Maias ögon innan. Nu är de mycket mer gröna

http://www.familjeliv.se/hem/liljan_o_loppan/gallery/phpwvrwab.jpg
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2010-04-20 21:53:31 följande:
    liljan och loppan Såg att du letade jeans, Kappahl har dom hära fina www.kappahl.com/ProductImages/KAW_285999_F_2....
    Tack men jag kikade på dom i affären och de var tokbreda på Mateo Men tack ändå för tipset!!

Någon annan som sett muddjeans i smal modell någonstans?? Attans att inte NS gör så små jeans

Och vilken storlek tror ni jag kan ta i ej sikke lejs sommarsuit?? Den med ugglor vill jag ha. Känns ju jättedumt att köpa 56 till en som är 4 månader nu liksom, men de vanliga suitsen är ju fortfarande stora i den storleken. Vill att den ska passa så fort sommarvärmen behagar dyka upp.
  • Zvartaliljan
    Helle skrev 2010-04-20 22:06:35 följande:
    De är ganska små i storlek. Många som jag känner har gått upp i storlek på suiten.
    så tror du jag kan ta 62 eller kanske t.o.m 68 i den då? Mateo är 57cm lång nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17