Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-04-16 23:01:00 följande:
    de sa att det kan vara genetiskt..... mamma har ju iof en kusin som har det fick ja reda på senare men han e vuxen rnt 30 år å har inte åtgärdat det. men som sagt det är ju nere i grekland... tro inte du har frågat innan =).. frågade sist vi var på ögon å hon sa att chansen är minimal, så antagligen kommer vi få en liten som tittar storögt ;).... ska dit igen nui den 20onde.. ska ta upp med dem om man verkligen måste vänta sålänge med att åtgärda det som 5 år =S..... tycker ju synd om maxen som hela tiden har minsakt synfält och måste parera med sin nacke pga av det.... när man kan göra ngt tidigare för han....
    Ja jag tycker också de borde göra något nu, innan han får permanenta nackskador!! Jag lider varje gång jag ser honom anstränga sig så, fy lilla stackarn
    Stå på dig!! Tycker de borde fixa det nu, och operera om om det är så att det behövs när han blir äldre.
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 23:11:19 följande:
    jo =(.. ska säga t dem nästa gång.....så få vi se vad dem säger... lilan de där stövlarna hur var dem i innemåttet?? stl 23? sen såg jag att busloppan hade lite Ida T socks i s 12-18mån som maxen vill ha ;).... försökte lägga dem i korgen men det funkade inte.. säkert min mac som knäppar sig..
    nej hela butiken är whacco...mailen också. Maila hotmailen istället.
    Har inte hunnit mäta, ska försöka få lite jobbtid imorgon
  • Zvartaliljan

Godmorgon

Fick en betalningspåminnelse idag, vinnarmailet kom i torsdags {#lang_emotions_undecided} står 3 dagar i auktionen o det har ju bara gått 2...tycker faktiskt det var lite otrevligt gjort. Hon undrar vart betalningen tagit vägen. Jag har inte hunnit betala helt enkelt! Trodde ju jag hade 3 dagar på mig! Jisses...

(kanske är någon här i tråden...ta åt dig på rätt sätt i så fall...)

• Zvartaliljan

Nu har jag fått orderbekr. från zillstar o hollysklänning, cirkuslinne o regnbågsleggings var slut och så hade hon lagt undan fel jacka till mig så ingen anorak Däremot erbjuds jag nu två wiggajackor, en i 104 och en i 116, till 50%. Det är väl ändå ett jättebra pris? Bör jag ta det o bunkra i 116 till nästa år?? Det är den rosa lite utställda jackan.

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-17 10:23:48 följande:
    jaa det är den rosa jag pratat om
    står att de är små i storleken så 104 funkar inte till Maia då eller??
    Frågan är ju om det är medräknat badblöja eller inte...är det det så kanske 104 funkar ändå. Hon har ju inte så lång överkropp utan mest armar och ben som är problemet på henne...vad tror du som sett den irl?
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-17 10:32:56 följande:
    jag tänkte inte på att kolla strl. men jag hade inte kunat ha 104 på isabel troor jag. den är så jäkla fin irl. finaste uvdressen jag sett
    nja jag gillar esl.s lila med klöver...men den är attans så dyr
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-04-17 12:29:40 följande:

">

" target="_blank">

tycker han är sååå duktig
    han kommer slå stort bland "tweenies"

hzl skrev 2010-04-17 12:42:38 följande:
    men det är usher som tagit fram honom så all kred till honom då..
    ja det är ju typiskt uscher-sound. Men vadå all kred till honom..det är ju den här killen som sjunger.
  • Zvartaliljan
    hzl skrev 2010-04-17 13:06:32 följande:
    Jo, men jag menar att han inte hade varit så framgångsrik utan de människorna i ryggen. Han hade aldrig kommit fram även om han sjunger rätt bra
    nej så funkar det ju för de flesta artister i Usa tyvärr.
  • Zvartaliljan
    CamillaJ skrev 2010-04-19 21:04:12 följande:
    Hej !! Tänkte bara kika in och säga att vi fick en dotter, Tuva.. den 17 april.. allt gick bra hon vägde 4495g och var 54 cm lång. Så nu är man på riktigt shopping humör ;) Men iaf det jag undrade var länken till bildtråden ?
    ÅHHH STORT GRATTIS!!! Så roligt att ni fick en tös nu {#lang_emotions_sunny} då fick du samtidigt som en annan kompis, ni kanske sågs på bb, jessica lindberg?

Känner att jag nog får ta mig en sväng hem till småländska skogarna o hälsa på er någon dag Vill ju se de små underverken! Eller små o små, Mateo är 4 månader snart o väger 4,6kg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17